FANDOM

Sklepy są specjalnymi lokacjami, które umożliwiają kupno specjalnych przedmiotów w 2 produkcjach Roberta Topali. Zostały one dodane w Geometry Dash World oraz Geometry Dash 2.1. Obecnie istnieją dwa sklepy.

Do wykupienia przedmiotów potrzebne są Perły Many, które można zdobyć, przechodząc plansze lub zdobywając je w Pokoju Skarbów.

Sklep Edytuj

Sklep.jpeg

Sklep w grze

Pierwszy sklep dostępny jest od samego początku gry. Gracz może dostać się do niego, klikając na tabliczkę w lewym górnym rogu w Icon Kit. Znajduje się w nim: 6 kostek, 1 statek, 2 ufa, 2 kule, 1 robot, 1 fala, 1 pająk, 2 efekty śmierci, 3 kolory i dwie ścieżki.

Do wykupienia wszystkich przedmiotów potrzeba aż 45,000 pereł.

Sklep Scratcha Edytuj

Sklep2.jpg

Sklep Scratcha

Sklep Scratcha jest ukrytym pomieszczeniem, które można znaleźć na końcu Pokoju Skarbów. Aby otrzymać do niego dostęp, gracz musi porozmawiać ze Scratchem, który odezwie się po pociągnięciu liny. Podczas rozmowy poinformuje on gracza, że aby się tam dostać, musi zdobyć 500 diamentów. Po odnalezieniu takiej liczby, ponowna rozmowa z nim odblokowuje dostęp do sklepu.

Przedmioty w nim są podobne do tych, które można znaleźć w zwykłym sklepie. Znajdują się w nim 3 kostki, ufo, kula, robot, pająk oraz efekt śmierci, 4 kolory i jedna ścieżka. Oprócz tego za 1000 pereł możliwe jest wykupienie Master Emblem, które jest kluczowym elementem do otrzymania dostępu do Chamber Of Time.

Do wykupienia wszystkich przedmiotów w sekretnym sklepie potrzeba 40,500 pereł.

Ciekawostki Edytuj

  • W Geometry Dash World istniał telewizor, który widniał w zwykłym sklepie. Kliknięcie na niego wyświetlało reklamę. Obejrzenie jej przyznawało 100 pereł. Niestety użytkownicy mogli nadużywać tej funkcji do łatwego zbierania pereł, więc RobTop w szybkim tempie zrezygnował z tej idei.
  • W Geometry Dash World gracz nie może wykupić ścieżek.
  • Zdarza się, że po opuszczeniu sklepu Scratcha, w Pokoju Skarbów zacznie grać muzyka z Vault Of Secrets. Jest to najprawdopodobniej błąd gry.
  • Sklep Scratcha wykorzystuje utwór Sneaky Snitch autorstwa Kevin Macleod.
  • Sposób kupna przedmiotu można odróżnić po tym, jaki komunikat wyskakuje. Jeżeli komunikatem jest "You can buy this [nazwa przedmiotu] at the shop!", oznacza to, że znajduje on się w normalnym sklepie. Jeżeli komunikatem jest "There may or may not exist a shop where you can buy this [nazwa przedmiotu]", oznacza to, iż jest on dostępny w sklepie Scratcha.
  • Klikanie w strzałkę w lewo w pokoju Scratcha powoduje, że dostępny ikony w sklepie znikają. Jest to najprawdopodobniej błąd i kliknięcie strzałki w prawo naprawia go.
  • Efekty śmierci są najdroższe w sklepie, kosztując 7000 i 10,000 pereł.

Cytaty Edytuj

  • I see you've earned a lot of mana orbs. You should visit my shop! (Widzę, że zdobyłeś dużo pereł many. Powinieneś odwiedzić mój sklep! - po zdobyciu 500 pereł po raz pierwszy)

Przed zdobyciem 500 diamentów:

  • Uhm, there is no rope. (Um, tu nie ma liny.)
  • Just...Pretend this never happened. (Po prostu... udajmy, że nic się nie stało.)
  • ...
  • I'm gonna need you to stop doing that. (Uważam, że powinieneś przestać to robić.)
  • If RubRub sees this I am in BIG trouble. (Jeżeli RubRub mnie zobaczy, będę miał DUŻE kłopoty)
  • I hate that guy... (Nienawidzę tego gościa...)
  • Finally, I thought you wou... (Nareszcie, myślałem, że jest...)
  • Wait, you're not the delivery guy. (Chwila, ty nie jesteś dostawcą)
  • How am I supposed to run a shop if I don't have any merchandise? (Jak ja mam prowadzić sklep bez żadnego towaru?)
  • I mean, what shop? (Znaczy się, jaki sklep?)
  • ...
  • Look, I can't let you in. Not without the... stuff. (Patrz, nie mogę cię wpuścić. Nie bez tych... rzeczy.)
  • I'm not even supposed to be here. I'm just a glitch in the code. (Nawet nie powinienem tutaj być. Jestem tylko błędem w kodzie.)
  • Did you hear something? (Słyszałeś coś?)
  • ...
  • Alright, alright. If you collect 500 Diamonds I will let you in. (Dobra, dobra. Wpuszczę cię jeżeli zdobędziesz 500 diamentów.)
  • Usually the limit is 1000, but you look a bit scary. (Zazwyczaj wymagam 1000, ale wyglądasz dość strasznie.)
  • Just, get out of here before someone sees you. (Po prostu, odejdź stąd póki nikt cię nie zauważył.)
  • Do you smell burning chicken? (Czy ty czujesz przypalonego kurczaka?)
  • ...
  • Collect 500 Diamonds and I will let you in. (Zdobądź 500 diamentów, a cię wpuszczę.)
  • Now go away, RubRub might be watching. (A teraz idź stąd, RubRub może nas obserwować.)
  • ...

Po zdobyciu 500 diamentów:

  • Oh, the diamonds. You found them. (O, diamenty. Znalazłeś je.)
  • Alright come in, quickly before someone sees you. (Dobrze, wejdź szybko, póki nikt cię nie zauważył)
  • You never know who might be watching (Nigdy nie wiadomo kto może nas obserwować)
  • ...

Po wybraniu Master Emblem w sklepie:

  • Ah, the Shiny thing. Excellent choice. (O, to świecidełko. Wspaniały wybór.)
  • I found it some time ago. Yeah, "found" is a good word... (Znalazłem je kiedyś. Cóż, "znalazłem" to dobre słowo...)
  • If anyone asks, you didn't buy it here. (Jeżeli ktoś cię spyta, nie kupowałeś go tutaj.)
  • I mean, buy it where? (To znaczy, gdzie kupowałeś?)
  • ...

Jeżeli gracz nie ma ikony "Supporter", kliknięcie na kłódkę z ikoną wyświetli specjalny komunikat ze Scratchem:

  • Hey, over here... (Hej, jestem tutaj...)
  • I've been watching you, and you got some skills. (Obserwowałem cię i widzę, że masz zdolności.)
  • Whatever you need, Scratch's got it. (Cokolwiek potrzebujesz, Scratch ma to dla ciebie.)
  • Here's a free sample. Come find me when you can. (To jest przykład. Znajdź mnie jeżeli będziesz chciał.)
  • ...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki