FANDOM

Silhouette
Silhouette
Autor Etapu Havok
ID Etapu 7018102
Poziom trudności Demon (Trudny Demon)
Gwiazdki 10
Formy Kostka, Statek, Kula, Fala, Grawitacja, Prędkość, Dual, Wielkość
Sekwencje K, Ku, K, F, f, F, f, F, f, F, f, F, f, F/F, f/f, F/F, f/f, F
Autor utworu Rukkus
Muzyka Figures
Data wydania 2015 r.
Polecany? (Featured) Tak

Silhouette jest trudnym Demonem stworzonym przez Havok i zweryfikowanym przez Smokes. Jest to trudniejszy remake popularnego poziomu Nine Circles, który pod względem trudności zbliżony jest do Fairydust. Przedstawiony jest w barwach zieleni.

Opis Edytuj

Plansza rozpoczyna się dość prostą kostką, przechodząc przez nieco trudniejszy segment kuli. Po niej pojawia się automatyczny fragment, który prowadzi do fali. Przez całą falę gracz przeskakuje między małą i dużą formą, którą musi przelatywać przez dość ciasne tunele (węższe niż w Nine Circles). Co prawda wymagają one mniejszej ilości spamowania, lecz łatwiej można się rozbić, gdyż przejścia wymagają nieco większej precyzji. Na drodze napotykane są również zmiany grawitacji i drobne elementy pamięciowe. Druga połowa fali składa się głównie z duali, które również zmieniają wielkość. Przejścia również są dość wąskie i mogą być trudne do zauważenia przez migające tło. Po niej duplikat znika i pojawia się nick autora pod którym gracz musi przejść (u góry znajduje się niewidzialna piła), prowadząc przez króciutki segment, za którym znajduje się meta.

Błędy Edytuj

  • W środku fragmentu kuli gracz może rozbić się o koło zębate pomimo odbicia się o odpowiedni pierścień. Może również uderzyć w sufit, jeżeli odbijesz się zbyt wcześnie.
  • Jeżeli uniesiesz się bardzo wcześnie w przemianie usuwającej duplikat fali, gracz jest w stanie ominąć portal przyspieszający. Ten błąd wydarzył się Riotowi.

Ciekawostki Edytuj

  • Silhouette jest jedynym etapem Nine Circles, który posiada domyślne tło i teksturę podłogi.
  • Początkowo etap miał nazywać się Figures, jednakże nie chciał on, aby gracze mylili go z poziomem Glittershrooma, więc użył synonimu do danego słowa.
  • Havok poprosił Smokes, aby zweryfikował poziom dla niego, gdyż był dla niego zbyt trudny. Przeszedł go dwa razy - dla weryfikacji i żeby nagrać etap na swój kanał.

Film Edytuj

Geometry Dash Demon Hard - Silhouette - by Havok02:07

Geometry Dash Demon Hard - Silhouette - by Havok