FANDOM

Silent Circles
SilentCircles.png
Autorzy Etapu Cyrillic i Sailent
ID etapu 12169905
Trudność Szalona (etap niemożliwy)
Gwiazdki Brak
Formy Kostka, Statek, Kula, Fala, Grawitacja, Prędkość, Dual, Lustro, Pomniejszenie, Teleportacja
Sekwencje K, S, K, F, KuKu, KuF, FF
Autor Utworu Xtrullor
Muzyka Supernova
Data wydania 2015 r.
Polecany? (Featured) Nie

Silent Circles jest poziomem w stylu Nine Circles, który został zbudowany przez Cyrillica z pomocą Sailenta. Etap słynie z tego, iż jest bardzo trudny, a nawet niewykonalny bez użycia oszustw lub automatycznych segmentów. Poziom ten wskrzesił kult z etapami w stylu "Silent".

Opis Edytuj

Etap jest koloru niebiesko-fioletowego. Jest to pierwszy poziom, który wprowadził niemożliwe do przejścia tunele.

Początek planszy składa się z dość prostego segmentu z kostką i paroma podchwytliwymi momentami. Następny segment jest bardzo trudnym fragmentem ze statkiem i potrójną prędkością. Po drodze gracz spotyka dwa portale lustrzane.

Następny segment jest tunelem, w którym kostka odbija się o filary, przechodząc przez błękitne pierścienie. Jest to niemożliwe do wykonania bez automatyzacji lub hacków. Podobnie jak w przypadku każdego etapu Nine Circles, wprowadzona jest fala. Posiada ona niemożliwe fragmenty ze względu na bardzo ciasne przejścia między piłami. Fragment z dualem również jest niemożliwe, ponieważ prędkość skręcania fali jest ponad ludzkie możliwości. Po tym gracz przechodzi przez bardzo trudny segment i nadciąga krótka przerwa z napisem "Ready?" w tle.

Rozpoczyna się niemożliwa mini-fala, a po niej bardzo ciasny i długi tunel, który również jest niemożliwy do przejścia. Po przejściu pojawiają się szersze tunele i podpisy autorów (Cyrillic i Sailent). Tuż za tym znajduje się meta.

Ciekawostki Edytuj

  • Istnieje remake o nazwie Supernova Circles, który jest znacznie ułatwioną wersją planszy. Została ona bardzo szybko oceniona, lecz Riot stwierdził, że weryfikacja tego etapu została zhackowana. Plansza straciła swój status po kilku minutach. Była to jedna z najszybszych degradacji etapów w historii GD.
  • ToshDeluxe stworzył automatyczną wersję planszy, która posiadała notę "Auto".
    • Nota została później usunięta, ponieważ Cyrillic skrytykował autora automatycznej wersji za skopiowanie jego twórczości.

Opis przejścia poziomu (gracz: ToshDeluxe) Edytuj

Geometry Dash - SILENT CIRCLES - by Cyrillic & Sailent (RATED!)01:31

Geometry Dash - SILENT CIRCLES - by Cyrillic & Sailent (RATED!)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki