Sidestep
Sidestep
Autor ChaSe97
ID 18025697
Trudność EasyDemon Łatwy Demon
Gwiazdki 10Star
Formy Kostka, Statek, Kula, UFO, Fala, Robot, Grawitacja, Wielkość, Prędkość, Dual, Teleportacja
Sekwencje K, S, Ku, K, F, U, K, S, Ku, F, K, U, F, Ku, K, R, S, Ku, F, U, S, K/K, Ku/Ku, S, F, U, K, S
Autor Utworu AeronMusic
Muzyka Sidestep
Sidestep
Data wydania marzec 2016 r.
Polecany? Tak

Sidestep jest niestandardowym poziomem stworzonym przez ChaSe97, utrzymanym w steampunkowym otoczeniu. Składa się z wielu przejść i wąskich tuneli, które mogą sprawić trudności mniej doświadczonym graczom. Mimo to uznawany jest za łatwego lub średniego Demona, który może być dobrym treningiem dla osób, które nie są przyzwyczajone do plansz z zamkniętym terenem.

Opis Edytuj

Poziom rozpoczyna się prostą mini-kostką, która prowadzi statku, który ostrożnie należy przelatywać przez portale. Prowadzi on do krótkiej kuli, następnie do automatycznego segmentu i szybkiej fali. Po niej pojawia się krótkie UFO i kostka, którą trzeba szybko odbić się o pierścienie. Zmiany form są szybkie i dochodzi do wielu zmian grawitacji, co może z łatwością zmylić graczy. Z czasem przejścia stają się coraz wolniejsze i kończą się statkiem, który wymaga dość prostego latania. Po niej pojawia się pierwszy dual, który składa się z dwóch kostek. Z czasem one zmieniają również wielkość i gracz musi zapamiętać rytm klikania, aby się nie rozbić. Po niej są dwie kule, które okazyjnie pozostają również w tej samej grawitacji. Po dualu następuje szybki statek z wieloma zmianami prędkości i grawitacji, prowadząc do krótkiej kostki i fali oddzielonej przejściem w postaci UFO. Ostatnia kostka wymaga szybkiego odbijania się o pierścienie, prowadząc do ostatniego, powolnego statku, którym trzeba ostrożnie lecieć do mety.

Monety Użytkownika Edytuj

  • Pierwszą można znaleźć w 39%. Aby ją zdobyć, gracz musi wskoczyć na różowy pierścień, zamiast żółtego.
  • Druga jest w 73%. Gracz musi ostrożnie się podnieść i szybko spaść, aby ją zdobyć i nie uderzyć w ścianę.
  • Ostatnia jest na końcu planszy, jednakże jest ona ukryta. Aby ją odblokować, gracz musi wziąć klucz, który widnieje nad parą potrójnych kolców przed pierwszą monetą. Można go otrzymać, odbijając się o niewidzialny pierścień nad pierwszą grupką kolców. Ścieżka ta jest łatwiejsza niż normalna.

Ciekawostki Edytuj

  • Etap jest pierwszym poziomem w Demon Gauntlet.
  • Choć ostatnia moneta jest na końcu, w grze zalicza się jako pierwsza.
  • Mimo że poziom posiada notę Easy Demon, to wiele osób uznaje go za średniego.
    • Inni mówią że jest to najtrudniejszy Easy Demon (co poniekąd jest bliższe prawdy).

Film Edytuj

Geometry Dash 202:05

Geometry Dash 2.0 (Demon) - Sidestep by Chase97 GuitarHeroStyles

Demon Gauntlet.
SidestepTractionMechanical ShowdownVibrationHeLL