FANDOM

Shrimp
20170704100844 1.jpg
Autorzy Schady, Adiale i HighScore47
ID 26317634
Poziom trudności Harder.png Trudniejszy
Gwiazdki 6 Star.png
Formy Kostka, Statek, Kulka, Ufo, Fala, Robot, Grawitacja, Dual, Wielkość, Prędkość, Teleportacja
Segmenty K, Ku, K, S, K, U, R, K, S, R, U, u, F, U, u, F, K, k, K, Ku, Ku/Ku, Ku/ku, S, k, K, u, s, K, k, K, k, K,
Autor Utworu BoomKitty
Muzyka Mantis Shrimp Showdown
Data wydania listopad 2016 r.
Status Featured

Shrimp (pl. krewetka) to kolaboracja autorstwa trzech graczy.  Obecnie owa plansza znajduje się na koncie Shaddy'ego, a jego współpracownicy tego poziomu to Adiale oraz HighScore47. Można go znaleźć w Poison Gauntlet. Jest on tam czwartym poziomem i obecnie drugim najmniej lubianą etapem z ów gauntletu, wyprzedza tylko Generation Retro  o kilkaset łapek.

OpisEdytuj

Poziom rozpczyna się dość łatwą kostką, nie wymagającą trudu, iż posiada tylko bloki i jump ringi. Następnie jest krótka  forma kulki, która z powrotem zamienia się w kostkę. Po tym jest statek, z dużą ilością portali anty-grawitacyjnych.

Następnie jest kostka, która jest trudniejsza od poprzedniej i wymaga większego skupienia, jednak nie wygląda na zbyt trudną. Kostka, następnie wpada do portalu ufo, i podobnie jak w przypadku statku, zawiera dużą ilość portali anty-grawitacyjnych. Po czym rozpoczyna się robot, przypominajacy budowę kostki.

Etap staje się szary, a robot  przeobraża się w kostkę, po czym znowu owa forma jest statkiem, w którym występuje tylko jeden portal anty-grawitacyjny.ktry kończy się portalem robota. Kolejny segment [robota] jest dość łatwy i nie trwa jakoś długo. Następnie jest ufo,  początkowo w mini-formie, potem  w normalnej wielkości. Segment ten przerywa krótka fala, po której powracamy do ufo (ponownie najppierw jest mini-forma, potem normalna wielkość. Ponownie jest fala, jednak po niej jest już kostka. Następnie jest mini-portal, po którym ponownie jesteśmy w normalnej wielkości , nie jest to zbyt dlugie.

Następnie gracz musi się zmierzyć z kulką, która po chwili zostaje "wepchnięta" do dualu. Po czym lecimy statkiem. Nastęnie jesteśmy mini-kostką, a potem normalną kostką. 

Potem jest mini-ufo, które po chwili zamienia się w statek, o takiej samej wielkości. Pod koniec formy statek, jest w normalnej wielkości. 

Etap kończy się przeplataną kostką oraz mini-kostką. Po ukończeniu etapu pokazje się napis "Shrimp" oraz podpisy autorów.

CiekawostkiEdytuj

  • Podczas zbierania drugiej monety, można ujrzeć napis "Trump" oraz "The Great Wall". Napis nawiązuje do "ściany" stojącego obok monety oraz słowa prezydenta Donalda Trumpa .
  • Pierwotnie Shrimp posiadało element ze spamem falą w środku planszy, jednakże później zostało to zmienione, ponieważ gracze uznawali to przejście za irytujące. Obecnie jest to łatwiejszy statek. Późniejsze fragmenty również były łatwiejsze.

MonetyEdytuj

  • W 26-28% nie klikaj zielonego jump ringa, a zdobędziesz monetę.
  • W 37-38% podleć wyżej robotem i zdobądź monetę.
  • W 56% nie klikaj żółtego jump ringa, a moneta w 60% będzie twoja. Portal uratuje Cię przed zderzeniem z ścianą.

FilmEdytuj

Shrimp by Schady, Adiale & HighScore47 - Geometry Dash - Pegasus GD01:39

Shrimp by Schady, Adiale & HighScore47 - Geometry Dash - Pegasus GD

Stara wersja poziomu.

Geometry Dash - "The Lost Gauntlets" - Shrimp By Schady (All Coins)01:12

Geometry Dash - "The Lost Gauntlets" - Shrimp By Schady (All Coins)

Aktualna wersja.

Poison Gauntlet
Poison Gauntlet.png
Acid FactoryBeast Mode FullGround ZeroShrimpGeneration Retro

Więcej z Fandomu

Losowa wiki