FANDOM

Serponge
SerpongeLogo.jpg
Imiona i nazwiska ?
Wiek 14
Narodowość Francuz
Wysłane etapy 118 (86 ocenionych)
Klan ?
Znany z: tworzenie poziomów, YouTube
Kanał na Youtube [1]
Liczba widzów ponad 31,000
Początek rozgrywki 1.9 lub wcześniej

Serponge jest popularnym, francuskim twórcą poziomów, który wybił się gwałtownie w wersji 2.0. Zajmuje on obecnie 4. pozycję w rankingu twórców. Duża liczba jego plansz składa się z przeróżnych pomysłowych efektów oraz motywów, które uświadamiają społeczności, że gra w dalszym ciągu stanowi wielkie pole do popisu. Według graczy uznawany jest za jednego z najlepszych i najbardziej kreatywnych budowniczych w grze.

Serponge często współpracuje z innymi znanymi autorami etapów. Jego najpopularniejsze poziomy należą do serii "Alter-".

CiekawostkiEdytuj

  • Serponge żartobliwie bywa nazywany Derponge, SeSponge lub Sponge.
  • Serponge wygrał GD 2.0 awards w kategorii najlepszego twórcy efektowych plansz, najlepszego poziomu typu temple (Gold Temple), najlepszej serii poziomów (Altergame) i najlepszej mega kolaboracji, która miała na celu stworzenie etapu, o stopniu trudności innym niż Demon (Imagine) - [2].
  • Niemal wszystkie jego poziomy są możliwe do skopiowania bez potrzeby poznania hasła.
  • Wraz z FunnyGame stworzyli swój własny remake Sonic Wave (Sonic Wave Rebirth).
  • Jego poziom, AlterGame IV, otrzymał pierwsze miejsce w konkursie G4lvatrona, pomimo faktu, iż nie wspomniał on, że etap był tworzony w tym celu.
  • Niektórzy użytkownicy sądzili, że Serponge planował opuścić społeczność GD, jednakże zaprzeczył on tym podejrzeniom.
    • Serponge napisał później, że będzie rzadziej grał w GD i nie będzie wysyłał aż tak dużo plansz jak dawniej, gdyż zamierza nauczyć się tworzenia gier.
  • Poziom o nazwie "Altitudinem gamva" był niedokończoną kolaboracją z G4lvatronem, jednakże pomimo tego RobTop wystawił etapowi liczbę gwiazdek. Serponge chciał poprawić literówkę w nazwie (prawdopodobnie drugim słowem miało być "Galva"), jednakowoż standardowi użytkownicy nie posiadają uprawnień do usuwania już ocenionych plansz. G4lvatron później dokończył swoją część i zaktualizował poziom, lecz literówka nadal pozostała.
  • Serponge czasami streamuje swój postęp w budowaniu, bądź weryfikacje trudnych Demonów.
  • Serponge stworzył poziom o nazwie Dem Travel, który jest trzecim najdłuższym polecanym etapem w Geometry Dash. Jest tylko o 2 sekundy krótszy od Lonely Travel autorstwa FunnyGame i o 17 sekund krótszy niż Dark Travel autorstwa JonathanGD.
    • Pomimo, że Dem Travel jest o wiele trudniejszy od Lonely Travel, to Serponge nazywa go łatwym Demonem, a podobnie nazywany jest Lonely Travel.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki