FANDOM

Schiarendo
Schiarendo
Autor Etapu Usermatt18
ID Etapu 31432270
Trudność Insane Szalona
Gwiazdki 8Star
Formy Kostka, Statek, Kula, Fala, Ufo, Pająk, Grawitacja, Wielkość, Prędkość
Sekwencje K, Ku, K, S, U, K, P, Ku, K, S, K, F, K, U, S, F, K, Ku, K
Autor Utworu DjHoneyB
Muzyka Jacques Melissa - O-oh hi-i t-there J-j-jaclyn
Data wydania 1 kwartał 2017 r.
Polecany? Tak + Epic

Schariendo jest poziomem społecznościowym stworzonym przez Usermatt18. Pomimo szalonej noty, nie jest on znacznie trudniejszy od etapów o trudniejszej nocie, lecz mimo wszystko może sprawić drobne trudności nowszym graczom. Poziom powstał w Update 2.1.

Opis Edytuj

Etap rozpoczyna się kulą, która jest dość prosta. Prędkość przyspiesza i za pomocą kostki należy użyć wszystkie pierścienie, aby przejść dalej. Następny jest statek ze zmianami grawitacji, który wymaga odrobiny ostrożności, oraz UFO, w którym trzeba wykonać odpowiedni rytm skoków. Następna jest łatwa kostka, która prowadzi do automatycznego segmentu. Po nim gracz ma do czynienia z szybkim, lecz niezbyt trudnym pająkiem. Następna jest kula, którą trzeba szybko przeskoczyć między platformami, wchodząc w portal kostki, który prowadzi do kolejnego segmentu statku z kolczastymi tunelami.

Po nim jest kostka, która prowadzi do fali z krótkim segmentem mini-fali, który prowadzi do prostej kostki i łatwego UFO. Następny jest statek, który wymaga ostrożnego i delikatnego klikania, gdyż z łatwością można zahaczyć o piłę. Po nim jest fala, którą trzeba ominąć ruchome bloki i przejść przez portal spowalniający. Następna jest szybka kostka, która jest łatwa, lecz gracz musi szybko reagować, aby się nie rozbić. Później jest krótka kula z kilkoma skokami i ostatnia kostka, w której gracz musi skupić się, aby nie reagować odruchowo. Etap kończy się dash orbem, który prowadzi do mety.

Monety Użytkownika Edytuj

  • Pierwsza jest w 19%. Aby ją zdobyć, gracz musi przytrzymać poprzedni dash orb tak długo, aż przeniknie przez ścianę.
  • Drugą można znaleźć w ścianie w 62%. Gracz może przeniknąć przez kawałek przeszkody, aby ją zdobyć.
  • Ostatnia jest w 84%, w ostatniej fali. Na podłodze można zauważyć drobny brak kolców. Gracz może zejść tam i dosięgnąć monetę.

Błędy Edytuj

  • Przejście w mini-falę może sprawić drobne kłopoty, gdyż portal jest ustawiony tak, że ikona może zbyt wcześnie zmienić rozmiar i uderzyć w sufit. Prawdopodobnie w tunelu z monetą znajduje się niewidzialny portal.

Ciekawostki Edytuj

  • Etap był jednym z dziennych poziomów.
    • Jest to również drugi i jeden z nielicznych poziomów dziennych, które posiadają szaloną notę.

Film Edytuj

DAILY LEVEL 97 Geometry Dash 201:18

DAILY LEVEL 97 Geometry Dash 2.1 - "Schiarendo" by Usermatt18 GuitarHeroStyles

Więcej z Fandomu

Losowa wiki