FANDOM

Scarlet Surge
Scarlet
Autor Etapu Insendium
ID Etapu 4259126
Trudność Harder Trudniejsza
Gwiazdki 6Star
Formy Kostka, Statek, Kula, Ufo, Fala, Grawitacja, Wielkość, Prędkość, Lustro, Dual
Sekwencje S, K, Ku, U, F, K, S, Ku, Ku/Ku, U, S/S, K/K, S, K
Autor Utworu MadhouseDUDE
Muzyka Check Out
Data wydania Styczeń 2015 r.
Polecany? Tak

Scarlet Surge jest poziomem z Chaos Gauntlet, który został stworzony przez Insendium. Jest to poziom o czarno-czerwonych barwach pełen migoczących ścian i dekoracji. Autor etapu ostrzegł graczy, iż poziom może być nieprzyjemny dla epileptyków. Etap powstał w Update 1.9.

Opis Edytuj

Etap rozpoczyna się powolnym statkiem z prostymi przeszkodami. Następna jest kostka z pierścieniami i płytkami, o które należy się odbić. Jedna z nich jest pułapką. Później jest kula z prostymi skokami, pierścieniami i portalami grawitacyjnymi. Następne jest UFO, w którym gracz powinien trzymać się jak najbliżej środka. Po nim jest fala, w której gracz posiada dużo miejsca, lecz portal lustrzany może zdekoncentrować gracza, stąd warto dobrze skupić się na ikonie. Pod koniec fala ta się zmniejsza i przechodzi do następnego segmentu.

Następna jest łatwa kostka z pierścieniami i kamerą przesuwającą się w pionie. Po niej jest statek z porozrzucanymi piłami, na które trzeba uważać. Następna jest kula z ścianami, na których warto się skupić, gdyż migotanie może zmylić nieuważne osoby, kończąc na łatwym dualu. Później jest UFO, w którym gracz musi zapamiętać odpowiedni rytm skoków, aby dostać się dalej. Po tym jest dual ze statkami, którymi trzeba ostrożnie przelatywać pomiędzy przeszkodami, podobnie jak na początku planszy, lecz z większą ilością cierni. Dual później zamienia formy na kostki i jest nieco zbugowany, gdyż nieodpowiednie odbijanie się o pierścienie może z łatwością skazać gracza na irytującą porażkę. Potem jest dość podchwytliwy statek, w którym trzeba bardzo ostrożnie unosić się i opadać, aby nie zahaczyć o kolce w ścianach. Po przejściu tego segmentu pojawia się łatwa kostka z podpisem autora, a za nim meta.

Ciekawostki Edytuj

  • Scarlet Surge jest jedynym poziomem w Gauntletach, który posiada długość XL.
  • Poziom jest jednym z 3 gauntletowych poziomów zrobionych w 1.9. 2 inne to: Kappaclysm z Chaos Gauntletu oraz Fire Aura z Lava Gauntletu.

Film Edytuj

Geometry Dash - Scarlet Surge - by Insendium02:20

Geometry Dash - Scarlet Surge - by Insendium

Chaos Gauntlet.
AnubisScarlet SurgeDrippy DubKappaclysmDark Drop