FANDOM

Sakupen Hell
Sakupenhell.png
Autor Noobas, zweryfikowany przez TrusTa
ID 23262780
Trudność ExtremeDemon.png Ekstremalny Demon
Gwiazdki 10Star.png
Formy Kostka, Statek, Kula, UFO, Fala, Grawitacja, Wielkość, Dual
Sekwencje K, F, Ku, F, K, F, U, S, K/U, F/U, F, S
Autor utworu Mr-jazzman
Muzyka Iron God: Sakupen Hell Yes RMX
SakupenHellYes.oga
Data wydania 2015 r.
Polecany? Tak

Sakupen Hell jest ekstremalnym Demonem, który został stworzony przez Noobas, zaś zweryfikowany przez użytkownika o nazwie L. Legend, jednak później okazało się, iż użył on hacków do przejścia poziomu, stąd nie posiada on żadnych gwiazdek. Noobas później zaktualizował etap, czyniąc go jeszcze trudniejszym. Plansza została zbudowana w wersji 1.9, a aktualizacja w wersji 2.0.

14 sierpnia 2016 r. gracz o nicku TrusTa zweryfikował pierwszą wersję Sakupen Hell. Stało się to po dokonaniu 22,199 prób.

24 października 2016 r. użytkownik o nicku ChiefFlurry został pierwszą osobą, która ukończyła Sakupen Hell w sposób uczciwy. Przed nim uczynili to również MaleVeronica oraz TacoMacho, jednakże przyznali się oni później do zhackowania wielu ciężkich etapów.

OpisEdytuj

Etap rozpoczyna się kostką, w której należy bardzo precyzyjnie odbijać się o pierścienie, następnie następuje krótka fala, którą musi się przecisnąć przez bardzo wąskie tunele. Po tym następuje bardzo ciężka kula, która wymaga dużej precyzji i szybkiej reakcji. Następna fala jest dłuższa i trudniejsza, następnie gracz przemienia się w małą kostkę, która musi ostrożnie odbijać się o pierścienie i przeskakiwać przeszkody. UFO wymaga precyzyjnego wskakiwania w portale grawitacyjne, biorąc pod uwagę pierścienie w nich. Dalej następuje statek podobny do Cataclysm, lecz węższy i trudniejszy. Po nim statek przechodzi w dual portal z ufo i kulą, która wymaga szybkiego uderzania. Kula pod koniec zamienia się w falę, która jest podobna do poprzedniej. Plansza kończy się długim i wąskim tunelem z kolcami, przez który należy przelecieć pomniejszonym statkiem.

Ciekawostki Edytuj

  • Wersja Sakupen Hell zweryfikowana przez TrusTa wydaje się być pierwszą wersją z ułatwioną falą na początku. Prawdopodobnie nie weryfikował planszy z ostatnią falą, ponieważ przyjęło się, że ten segment był niewykonalny bez speedhacków lub nadmiernego spamowania checkpointami w Practice Mode.
  • Etap posiadał dwie wersje, które różniły się pierwszą falą i końcówką etapu.
    • Pierwsza wersja posiadała niesamowicie wąski tunel w pierwszej fali, w którym idealnie się mieściła. W drugiej wersji była ona szersza.
    • Pierwsza wersja pod koniec posiadała długi tunel, który wymagał prostego latania statkiem. Druga wersja znacznie zmieniła segment, ukazując ekstremalną, podwójną falę, która wymagała niesamowicie szybkiego uderzania w klawisz. Wiele graczy uznawało, że była ona niemożliwa do przejścia bez speedhacków (manipulacja prędkością).
  • Jest to jeden z najkrótszych istniejących Demonów, trwający zaledwie 50 sekund.
    • Jest to również najkrócej trwający ekstremalny Demon.

Filmy Edytuj

Geometry Dash IMPOSSIBLE DEMON - SAKUPEN HELL By Noobas 100% (H4X)00:55

Geometry Dash IMPOSSIBLE DEMON - SAKUPEN HELL By Noobas 100% (H4X)

Pierwotna wersja, zhackowana przez L. Legend

Sakupen Hell 100% by Noobas Geometry Dash01:07

Sakupen Hell 100% by Noobas Geometry Dash

Montaż drugiej wersji Sakupen Hell stworzony przez Andromedę. Zwróć uwagę na to, jak niesamowicie szybkiego uderzania wymagała ostatnia fala

Sakupen Hell by Noobas (Verified by me on livestream) Extreme Demon03:13

Sakupen Hell by Noobas (Verified by me on livestream) Extreme Demon

Oficjalna wersja Sakupen Hell zweryfikowana przez TrusTa

Więcej z Fandomu

Losowa wiki