FANDOM

Rubrub Dance
RubRub Dance.png
Autor Dudex
Id 15132803
Poziom trudności Normalny
Gwiazdki 3
Formy Kostka, Statek, Kula, Ufo, Robot, Grawitacja
Sekwencje K, U, R Ku, K, S, K
Autor utworu F-777
Muzyka Dance Of The Violins
Data wydania grudzień 2015
Status Featured

RubRub Dance (pl. Taniec RubRuba) to poziom o nocie Normal, stworzony przez Dudexa. W etapie tym praktycznie nie ma żadnych dekoracji w tle, co jest wielką rzadkością. Trwa on około 1 minutę i 21 sekund (long).

Opis Edytuj

Poziom rozpoczyna się łatwą kostką z kilkoma ruchomymi elementami, po czym następuje ufo z okazjonalnymi zmianami grawitacji. Następuje robot, który może stwarzać małe trudności, ponieważ trzeba nim skakać po wąskich kolumnach. W sekwencji kuli i kostki należy wykonać kilka banalnych skoków. W statko właściwie nie ma żadnych przeszkód z wyjątkiem szerokich kolumn, które nie powinny sprawiać trudnośći. Ostatnia kostka to łatwe skakanie po platformach z kilkoma pierścieniami. Etap kończy się wybiciem w góre kostki gracza.

Monety Edytuj

  • Pierwsza moneta znajduje się w 21% gry. Należy ostrożnie wlecieć w otwór na dole.
  • Druga moneta znajduje się w 56% gry. Aby ją zdobyć należy zebrać klucz w 40% gry.
  • Trzecia moneta znajduje się w 80% gry. Wystarczy że wlecisz w otwór wydrążony w kolumnie.

Ciekawostki Edytuj

  • Poziom był uważany za 4 etap który ma pojawić się w Geometry Dash Meltdown. Tak się jednak nie stało.
  • Autor stworzył także drugi poziom ze słowem "Dance", drugi to Geometry Dance .

GaleriaEdytuj

Film Edytuj

Geometry Dash -2.0- - RubRub Dance - by Dudex01:39

Geometry Dash -2.0- - RubRub Dance - by Dudex

Więcej z Fandomu

Losowa wiki