FANDOM

RpgRaketti
Raketti
Imię ?
Wiek 16(?)
Narodowość Finlandia Finlandczyk
Wysłane etapy 17 (brak ocenionych)
Klan GS
Znany z: Ukończenie wielu ciężkich Demonów, Streamy
Kanał na YT [1]
Ilość widzów Ponad 3,000

RpgRaketti jest znanym graczem i doświadczonym graczem, który ukończył wiele ciężkich Demonów, m.in.: Bloodbath, The Hell Factory, Cataclysm, Ultrasonic, Crimson Clutter, Poltergeist i wiele innych. Przeszedł również A Bizarre Phantasm.

Często streamuje swą rozgrywkę, gdy ma czas. Planował również zweryfikować Aftermath, jednakże został wyprzedzony przez ItzBedlet oraz Gonchusa. Nie jest on zbyt dobrym budowniczym, przez co nie posiada żadnych ocenionych poziomów. Należy również do klanu GeoStorm.

28. lutego 2017 roku ukończył Athanatos i stał się piątą osobą po Aurorus, która zdołała go prześć. Zajęło mu to 17671 prób.

Ciekawostki Edytuj

  • Pomimo swych wysokich zdolności, posiada dość małą ilość subskrypcji na YouTube (tylko nieco powyżej 3,000).
  • Planował przejść Bloodbath po raz drugi, używając easter egga na końcu planszy.
  • On, Riot, Metalface221 i Sunix są jedynymi osobami, które zdołały przejść przez bardzo ciasną mini-falę i prawie niemożliwy segment statku w Death Corridor.
  • Nazwał Deadly Clubstep łatwym Demonem, co spowodowało zdziwienie u użytkowników (poziom był zwykle uznawany za trudnego/bardzo trudnego Demona).
  • Sporadycznie wysyła też filmy z CS:GO.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki