FANDOM

Retro Circles
Retro
Autor Nacho21
ID 14000484
Trudność MediumDemon Średni Demon
Gwiazdki 10Star
Formy Kostka, Statek, Kula, Fala, Grawitacja, Wielkość, Prędkość, Dual, Teleportacja
Sekwencje K, S, Ku, K, F, F/F, K
Autor Utworu Xtrullor
Muzyka Nine Circles (Xtrullor Remix)
Data wydania 2015 r.
Polecany? Tak

Retro Circles jest etapem Nine Circles stworzonym przez Nacho21. Jak nazwa wskazuje, poziom charakteryzuje się nostalgiczną kolorystyką, wykorzystując odcienie czerni i zieleni. Posiada również unikatowe efekty w fali. Poziom powstał na początku Update 2.0.

Opis Edytuj

Etap rozpoczyna się powolną kostką z niekiedy podchwytliwymi skokami. Dalej pojawia się dość prosty statek ruszający w normalnej prędkości, który nie posiada żadnych zmian grawitacji. Następna jest kula, którą należy odpowiednio odbijać się o pierścienie i przeskakiwać po platformach. Na początku można też znaleźć przekreślone pierścienie, które mogą zabić ikonę. Po niej następuje krótkie auto prowadzące do fali.

Nie jest ona trudna ze względu na brak zmian grawitacji, jednakże zmiany prędkości i wielkości mogą zdekoncentrować gracza. W tle również pojawiają się efekty wczytywania oraz zniekształcenia terenu, które symulują błędy silników w starych konsolach. Pod koniec pojawia się kostka z kolcami i pierścieniami, o które należy się ostrożnie odbijać. Na końcu pojawiają się napisy z podziękowaniami (w języku hiszpańskim). Po tym etap kończy się.

Monety Użytkownika Edytuj

  • Pierwszą można znaleźć na końcu automatycznej kostki. W tle widać białe paski, które ukrywają pieniążek.
  • Druga jest w 41%. Gracz musi zmierzyć w dół, zamiast w górę, aby ją zdobyć.
  • Ostatnią można znaleźć w "21" w podpisie autora na końcu planszy.

Ciekawostki Edytuj

  • Poziom ten przypomina stare gry na konsole Atari, itp.
  • Przez jeden moment gry wave'm można zauważyć ikonę ładowania, która jest obecnie wykorzystywana na Youtube. Przez ten moment cały poziom się zatrzymuje, następnie teleportuje do innego miejsca.
  • Muzyka ta została użyta również w innym poziomie o nazwie Ultimate Circles (Inny fragment).
  • W ostatnim segmencie można znaleźć tekst oraz strzałkę celującą w podwójny kolec, który informuje, iż GuitarHeroStyles i Alvarofuen rozbili się na nich.

Film Edytuj

NINE CIRCLES RETRO! Geometry Dash 202:23

NINE CIRCLES RETRO! Geometry Dash 2.0 (Demon) - Retro Circles by Nacho21 - GuitarHeroStyles

Więcej z Fandomu

Losowa wiki