FANDOM

Red World Rebirth
Rwr.jpg
Autor Riot, Viprin, Findexi, Hinds (oryginał: SaRy i Neptune)
ID 20077821
Trudność ExtremeDemon.png Ekstremalny Demon
Gwiazdki 10Star.png
Formy Kostka, Statek, UFO, Kula, Grawitacja, Wielkość, Dual, Prędkość
Sekwencje Ku, s, S, K, u, U, S, s kuku (swingcopter), KuKu, S, K (auto), kuku, S
Autor utworu DJ-Nate
Muzyka Clubstep
Clubstep.oga
Data wydania 2016 r.
Polecany? Tak

Red World Rebirth jest ekstremalnym Demonem stworzonym przez Riota, Viprina, Hindsa i Findexi. Jest to odnowiona wersja starego etapu o nazwie Red World autorstwa SaRy i Neptune.

Ze względu na bardzo ciasne tunele, skomplikowane użycia kuli i duże ilości przeszkód, poziom uznawany jest za ekstrmelnego Demona, rzadziej za szalonego. Trwa on około 1 minutę i 28 sekund (long). Co ciekawe, istnieje możliwość skopiowania etapu bez konieczności wpisania hasła.

Opis Edytuj

Plansza rozpoczyna się kulą z mylącymi i podchwytliwymi skokami. Prowadzi ona do statku, którym należy przelatywać pomiędzy grupami porozrzucanych pił i słupów, przez które należy przelatywać, kończąc na ciasnym tunelu z kolcami. Po wykonaniu trzech skoków przez potrójne kolce, gracz przechodzi do UFO, którym należy przeskakiwać przez bardzo cienkie szczeliny między piłami, prowadząc do kolejnego statku, którym należy ostrożnie manewrować i omijać przeszkody.

Po nim wprowadzany jest nowy "tryb" - swingcopter. Górna kula odbijająca się o grawitacyjne pierścienie powoduje, iż dolna potrafi unosić się w powietrzu. Pozwala to omijać pułapki, które czekają gracza. Mogą one sprawić dużo trudności. Następny statek polega na przelatywaniu pomiędzy piłami i odbijaniu się o pierścienie, zmieniając przy okazji grawitację. Pojawia się również długi tunel, który wymaga prostego latania.

Tło przybiera krwistoczerwonych barw, a reszta planszy staje się ciemna. Kolejny swingcopter wymaga jeszcze większej ostrożności, zmuszając gracza do "lewitowania" kulą. Na końcu pojawia się bardzo ciasny tunel, który wymaga ogromnej ostrożności. Przed metą pojawiają się napisy "Gameplay by SaRy and Neptune", "Design by Hinds, Findexi, Viprin" oraz "Verified by Riot".

Film Edytuj

Geometry Dash Red World Rebirth DEMON Published by Riot (On Stream)04:47

Geometry Dash Red World Rebirth DEMON Published by Riot (On Stream)

Ciekawostki Edytuj

  • Oryginalne Red World było niemożliwe po wydaniu Update 1.9, ponieważ jeden z bloków został zastąpiony dekoracją i gracz ginął za każdym razem w 2%.
  • Przyjmuje się, że odnowiona wersja jest tej samej trudności, bądź nieco trudniejsza od oryginału. Co prawda segmenty swingcopterów są łatwiejsze, lecz tunele w statkach zostały zwężone, szczególnie na początku.
    • Oryginalny Red World był pierwszym etapem, który wprowadził swingcoptery.
  • Pierwotny Red World został poprawiony i zweryfikowany przez SrGuillester.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki