FANDOM

Rearmed
Rearmed
Autor Krazyman50
ID 14764712
Trudność InsaneDemon Szalony Demon
Gwiazdki 10Star
Formy Kostka, Statek, Kula, Fala, UFO, Grawitacja, Prędkość, Dual, Wielkość, Lustro
Sekwencje K, S, U, U/Ku, Ku/Ku, K, Ku, K, F
Autor utworu DexArson feat. Emily Abela
Muzyka Unarmed
Unarmed
Data wydania 4 kwartał 2015 r.
Polecany? (Featured) Tak

Rearmed jest bardzo ciężkim Demonem, który jest remake'm starej planszy Krazyman50 o nazwie Unarmed. Generalnie uznawany jest za bardzo trudnego Demona, rzadziej za szalenie trudnego. W 2.1 otrzymał notę szalonego Demona.

Opis Edytuj

Poziom rozpoczyna się podchwytliwą kostką z pierścieniami i przeszkodami. W tle wyświetla się tekst piosenki. Następnie ikona przemienia się w statek, którym musi przelatywać przez tunele z piłami i ostrymi zakrętami, który może być trudny dla niedoświadczonych pilotów. Później pojawia się ufo, które jest precyzyjne i łatwo można się rozbić o piły. Na drodze napotykane są wielokrotnie portale grawitacyjne, które mają na celu zdezorientować gracza. Dalej zamienia się w połączenie ufo oraz kuli, które jest dość problematyczne, ponieważ wymaga precyzyjnych skoków oraz dobrej pamięci. Pod koniec segmentu ufo zamienia się w drugą kulę i gracz musi wskakiwać między bloki, aby nie zginąć. Muzyka powoli zaczyna się rozkręcać, a ikona przemienia się w kostkę i jej celem jest odbijanie się o odpowiednie pierścienie. Fragment ten wymaga zapamiętywania odpowiednich dróg oraz dobrego wyczucia czasu.

Muzyka staje się szybka i intensywna, a ikona przemienia się w szybką falę, którą musi przelatywać przez "przesuwające się" tunele, których efekt ma na celu zmylić nieuważnych graczy. Jest to najtrudniejszy segment ze względu na duże ilości spamów i precyzyjnych ruchów. Dalej pojawia się mini-fala, która wymaga jeszcze szybszego spamowania i zapamiętywania odpowiednich dróg. W środku napotyka się fragment pamięciowy z kolczastymi ścianami, przez które gracz musi wlatywać, używając niedoskonałości hitboxów kolców. Na końcu gracz musi szybko i rytmicznie spamować, aby przebrnąć przez tunel z ruchomymi ścianami. Po nim plansza kończy się. Gdy tło stanie się czarne, u góry ekranu pojawia się emotikona ":^)".

Ciekawostka Edytuj

  • Oryginalne Unarmed zostało usunięte przez Krazymana, jednakże zrobił on film porównujący obydwie wersje.
  • Ściany w ostatniej fali były czerwone w pierwotnej wersji. Pierwsze tunele również wydawały się być węższe.
    • Jednakże Krazyman potwierdził, że czarne ściany były niesolidne, lecz mimo to przyznał, że stara wersja fali była nieco trudniejsza.
  • Krazyman na swoich streamach edytował również poziom o nazwie Prearmed. Prawdopodobnie był to sequel tego Demona. Niestety nie wiadomo nic na temat jego progresji.
  • Początkowo dekoratorem miał być Migueword, jednakże w bardzo szybkim tempie stracił chęć do tworzenia remake, więc Krazy dokończył go samemu.

Film Edytuj

Geometry Dash - Rearmed Verified (Live)-001:58

Geometry Dash - Rearmed Verified (Live)-0

Więcej z Fandomu

Losowa wiki