FANDOM

ReTraY
Retray.jpg
Autor DiMaViKuLov26
ID 6508283
Trudność Easy.png Łatwa
Gwiazdki 2Star.png
Formy Kostka, Statek, Kula, Fala, UFO, Grawitacja, Prędkość
Sekwencje K, S, U, Ku, S, F, K, U (auto)
Autor utworu Detious
Muzyka Golden Haze
GoldenHaze.oga
Data wydania 2015 r.
Polecany? Tak

ReTraY - to poziom stworzony przez gracza DiMaViKuLov26 w czasach wersji 1.9. W aktualizacji 2.0 został zaktualizowany - autor dodał monety. Etap jest uznawany za jeden z najłatwiejszych ocenionych poziomów, które nie są automatyczne. Posiada też najwięcej polubień wśród poziomów Easy. Jego kolorystyka jest czarno - żółta (żółtolimonkowa). Można powiedzieć, że jest to poziom 8-bitowy. Można go znaleźć w Alpha Pack.

Opis: Edytuj

Poziom rozpoczyna się od prostej kostki, gdzie jedynie trzeba wykonać kilka skoków, aby nie rozbić się o kolce. Potem lecisz statkiem pomiędzy słupami. Przejścia są bardzo szerokie. Później zamieniasz się w UFO. Tylko czasami się zdarza, że podłoga lub sufit jest z kolców, jednak często możesz spaść na podstawę z bloków. Następnie zamieniasz się w kulę, w której jedynie musisz co jakiś czas zmienić grawitację. W kolejnym segmencie jako statek lecisz przez szeroki tunel, gdzie musisz tylko co jakiś czas lekko podlatywać w górę lub w dół. Kolejny fragment to fala, podczas której jedynie powinieneś unikać kilku pochyłych słupów na podłodze i suficie. Potem rozpoczyna się segment z UFO, który wydaje się dosyć trudny, ale tak naprawdę jest automatyczny. Na końcu pojawia się napis ,,THANKS FOR PLAYING", a potem meta.

Monety: Edytuj

  • Pierwsza moneta znajduje się w 15%. Pośród migających kwadratów popatrz na sufit. Tam powinna mignąć moneta, a ty szybko do niej poleć.
  • Druga moneta jest w 31%. Po pierwszej zmianie grawitacji zostań na suficie. Tam, gdzie wydaje Ci się, że nie powinieneś tam iść, ale nie widać przeszkody - pójdź tam.
  • Ostatnią monetę znajdziesz w 95%. Zobaczysz tam serce w kółku. Na nim znajduje się niewidzialna moneta.

Ciekawostki: Edytuj

  • Jeśli w 92% zaczniesz szybko wzbijać się do góry, to zamienisz się w statek i wlecisz do tunelu, w którym będzie napisane hasło umożliwiające skopiowanie levela - 532211.
  • Etap posiada najwięcej polubień wśród wszystkich poziomów Easy.
  • Autor poziomu nie posiada kanału na YouTube.
  • Poziom jest tak łatwy, że nietrudno go ukończyć za pierwszym podejściem z trzema monetami, nawet jak się nie jest doświadczonym graczem.
  • Jest to najbardziej lubiany poziom w Geometry Dash. Wcześniej to stanowisko posiadał obecny wicelider - Level Easy.

Film Edytuj

Geometry Dash - ReTraY 100% (3 COins)01:07

Geometry Dash - ReTraY 100% (3 COins)

Poziom z trzema monetami.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki