FANDOM

Auto
Ta strona to zalążek artykułu. Jeśli możesz, rozbuduj go.
Rainbow Circles
20170808164917 1
Autor Nacho21
ID 14000484
Trudność Medium Demon Średni Demon (prawdopodobnie)
Gwiazdki 0Star (obecnie) (prawdopodbnie zasługuje na 10 Star
Formy Kostka, Statek, Kulka, Fala, Robot, Grawitacja Dual, Prędkość, Teleportacja, Wielkość,
Segmenty K, S, Ku, R, F, f, f/f, F, F/F, f, F, f
Muzyka Cry
Autor Utworu Xtrullor
Data Wydania 2015r.
Status Nieoceniony

Rainbow Circles to poziom społeczności stworzony przez Nacho21. Jak sama nazwa wskazuje ów etap utrzymany jest w tęczowym klimacie, jak i stylu Nine Circles. Plansza jest (według wielu graczy) najbardziej epileptycznym poziomem tego stylu. Tęczowe kółka, masa kolorów i szybkie miganie sprawia, że etap wydaje się cięższy od innych Demonów o podobnym stopniu trudności.

OpisEdytuj

Poziom zaczyna się dosć wymagającą kostką, może ona więc sprawić niemałe trudności. Po czym jest statek, dość trudny i długi, po pokonaniu go gracz zmierzy się z kulką, posiada ona pełno jump-ringów, a od tęczy aż się roi. Następnie jest robot, posiada on pamięciówkę z bloków (albo jeśli gracza nie rozproszy może patrzeć na bloki i odróżnć sztuczne od solidnych), co może spowodować trudność u niektórych graczy. Po tym jest chyba najdłuższy i najbardziej narażający na atak padaczki (przez co gracze u których występuje padaczka nie powinni grąć, ani oglądać tego poziomu!). Fragment zaczyna się falą normalnej wielkości, pocz jest swoją miejszą wersją, a potem w dualu. Potem pojedynczy wave w normalnej wielkości ma znowu trudne do pokonania zadanie, kolorowe tło może rozpraszać gracza. Etap kończy się falą w mniejszej formie.

Przejście poziomu  Edytuj

przez ToshDeluxe: OSTRZEŻENIE PRZED PADACZKĄ!

Geometry Dash 201:59

Geometry Dash 2.0 (DEMON?) - Rainbow Circles - by Nacho21

Rainbow Circles