FANDOM

Rainbow Circles
20170808164917 1
Autor Nacho21
ID 14000484
Trudność Insane Szalona
Gwiazdki 0 Star
Formy Kostka, Statek, Kulka, Fala, Robot, Grawitacja Dual, Prędkość, Teleportacja, Wielkość,
Segmenty K, S, Ku, R, F, f, f/f, F, F/F, f, F, f
Muzyka Cry
Autor Utworu Xtrullor
Data Wydania 2015r.
Status Nieoceniony

Rainbow Circles to poziom społeczności stworzony przez Nacho21. Jak sama nazwa wskazuje ów etap utrzymany jest w tęczowym klimacie, jak i stylu Nine Circles. Plansza jest (według wielu graczy) najbardziej epileptycznym poziomem tego stylu. Tęczowe kółka, masa kolorów i szybkie miganie sprawia, że etap wydaje się cięższy od innych Demonów o podobnym stopniu trudności.

OpisEdytuj

Poziom zaczyna się dosć wymagającą kostką, może ona więc sprawić niemałe trudności. Po czym jest statek, dość trudny i długi, po pokonaniu go gracz zmierzy się z kulką, posiada ona pełno jump-ringów, a od tęczy aż się roi. Następnie jest robot, posiada on pamięciówkę z bloków (albo jeśli gracza nie rozproszy może patrzeć na bloki i odróżnć sztuczne od solidnych), co może spowodować trudność u niektórych graczy. Po tym jest chyba najdłuższy i najbardziej narażający na atak padaczki (przez co gracze u których występuje padaczka nie powinni grąć, ani oglądać tego poziomu!). Fragment zaczyna się falą normalnej wielkości, pocz jest swoją miejszą wersją, a potem w dualu. Potem pojedynczy wave w normalnej wielkości ma znowu trudne do pokonania zadanie, kolorowe tło może rozpraszać gracza. Etap kończy się falą w mniejszej formie.

Przejście poziomu  Edytuj

przez ToshDeluxe: OSTRZEŻENIE PRZED PADACZKĄ!

Geometry Dash 2

Geometry Dash 2.0 (DEMON?) - Rainbow Circles - by Nacho21