FANDOM

Quest For Perfection
Qfp
Autor LazerBlitz (weryfikacja: MaxiS9)
ID 21952243
Trudność ExtremeDemon Ekstremalny Demon
Gwiazdki 10Star
Formy Kostka, Statek, Kula, Fala, Ufo, Robot (w końcowym etapie po aktualizacji)
Sekwencje K, F, K, S, F, Ku, U, S, K, Ku, U, Ku, S, K, S, F, K/S, K/F, Ku/Ku, K/K, Ku/Ku, U/K, K/K, F, K/Ku, S/F, S, K
Autor utworu Dimrain47
Muzyka At the Speed of Light
ATSOF
Data wydania Lipiec 2016 r.
Polecany? Tak

Quest For Perfection jest Demonem stworzonym przez LazerBlitz i zweryfikowanym przez gracza MaxiS9. Jest to remake słynnego Demona - Cataclysm. W przeciwieństwie do piekielnego klimatu oryginału, wersja LazerBlitza przedstawia się w niebieskich barwach i w bardziej futurystycznym stylu. Poziom uznawany jest za szalonego lub ekstremalnego Demona, często przyjmując, iż jest pomiędzy trudnościami starej i nowej wersji Cataclysm.

Opis Edytuj

Poziom generalnie wygląda bardzo podobnie do Cataclysm pod względem rozgrywki, lecz dodane zostały nowe efekty i ruchome obiekty, które sprawiają, że etap wygląda bardziej modernistycznie i pasuje bardziej do czasów Update 2.0. Znaczącymi różnicami w rozgrywce są m.in. segment kuli, która oryginalnie wymagała zapamiętywania z powodu migających platform. W remake'u wszystkie platformy są widoczne i fragment ten jest o wiele łatwiejszy.

Następną zmianą jest ostatnia fala, która została zastąpiona mieszanymi dualami przedstawionymi w danej kolejności: kostka/statek, kostka/fala, kula/kula, kostka/kostka, kula/kula, Ufo/kostka, podwójna kostka (po krótkiej fali), kostka/kula, statek/fala i fragment prostego latania, który prowadzi do mety.

Ciekawostki Edytuj

  • Pomimo trudnych mieszanych duali, poziom generalnie uznawany jest za łatwiejszy od nowszej wersji Cataclysm.
  • Pomimo istnienia nowej wersji Cataclysm w aktualizacji 2.0, LazerBlitz wykorzystał starą wersję etapu do budowania remake'u (można to zauważyć chociażby po ostatnim segmencie statku).

Film Edytuj

Geometry Dash - Quest for perfection 100% GAMEPLAY Online (Lazerblitz) INSANE DEMON02:36

Geometry Dash - Quest for perfection 100% GAMEPLAY Online (Lazerblitz) INSANE DEMON