FANDOM

Quasar
Quasar.jpeg
Imię Nieznane(?)
Wiek 15
Narodowość Amerykanin(?)
Wysłane etapy 27 (żadna oceniona)
Klan GS
Znany z: YouTube, ukończenie ciężkich Demonów
Kanał na YT [1]
Ilość widzów prawie 20,000

Quasar jest bardzo doświadczonym graczem, który znany jest z ukończenia wielu ciężkich Demonów, w tym: Bloodbath, Cataclysm, Ice Carbon Diablo X i Windy Landscape. Jest również pierwszą osobą po Riot'cie, która ukończyła Bloodbath, sukcesywnie wyprzedzając Surva, który zginął w 96%.

16 sierpnia 2016 r., Quasar ogłosił, że kończy grę w Geometry Dash ze względu na brak czasu i nawracające bóle palca. Napisał na swoim profilu, że będzie mu brakowało przechodzenia Demonów, lecz później został zhackowany, jednakże nie było to zbyt groźne włamanie.

28 września 2016 r., wysłał swój rekord w poziomie o nazwie "Sonic Ship". Wspomniał on w komentarzach, że nie zamierza wracać do gry, a wysłał film tylko dlatego, iż musi dokończyć swoje zaległe projekty.

Był również pierwszą osobą, która planowała zweryfikować Bloodlust, jednakże stracił chęć do gry. Obecnie tym zadaniem zajmuje się Knobbelboy.

Po miesiącu przerwy, Quasar ponownie zaczął wysyłać filmy związane z GD. Sporadycznie również streamuje swoją rozgrywkę. Głównie skupia się na budowaniu plansz, lecz przechodzi okazjonalnie też różne Demony.

Ciekawostki Edytuj

  • Jego statystyki są wyjątkowo małe, pomimo jego wysokich umiejętności.
  • Surv planował przejść Bloodbath jako pierwszy, lecz rozbił się w 96%. Quasarowi udało się go wyprzedzić, wykrzykując "Get rekt, Surv!" po przejściu etapu. Oburzyło go zachowanie Quasara, jednakże później wysłał on film z przeprosinami za swoje zachowanie.
  • Istnieje etap Nine Circles o tej samej nazwie, co jego pseudonim.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki