FANDOM

Psychosis
Psychosis
Autor Etapu Hinds
ID Etapu 15855959
Trudność Demon (trudny Demon)
Gwiazdki 10
Formy Kostka, Statek, Kula, Fala, Ufo, Grawitacja, Wielkość, Prędkość
Sekwencje K, Ku, K, Ku, K, Ku, S, U, S, K, Ku, K, Ku, K, F, U, S, U, S, K, Ku, K, S, K, S, K, Ku, U, K, F, K, S, F, K, F, K, Ku, S, F, S, F, Ku, S, F, Ku, K
Autor Utworu ScratchR
Muzyka Spiders
Data wydania Styczeń 2016 r.
Polecany? Tak

Psychosis jest popularnym Demonem stworzonym przez Hinds. Słynie on z jego specyficznego stylu budowy z metalicznym wyglądem i świecącymi kolorami. Uznawany jest za trudnego Demona. Powstał on w Update 2.0.

Opis Edytuj

Poziom rozpoczyna się kostką z pierścieniami i portalami grawitacyjnymi. Prowadzi ona do kuli z podchwytliwymi skokami i kolejnymi pierścieniami, prowadząc do statku wymagającego ostrożnego latania przez wąskie tunele. Po krótkim przerywniku pojawia się kula z blisko ustawionymi pierścieniami, które wymagają precyzyjnego klikania. Dalej pojawia się fala i następne zmiany form. Po krótkim fragmencie odpoczynkowym pojawia się kolejna kostka wraz z następną kulą i segmentami latania, które wymagają ostrożności. W statku znajdują się duże ilości zmian grawitacji, a w następnej kuli gracz musi odpowiednio wykorzystać wzniesienie i wskoczyć do portalu UFO, który znajduje się nieco dalej.

Po nim pojawia się trudna mini-fala i następne krótkie zmiany form, prowadzące do następnej, lecz dłuższej mini-fali. Później pojawia się statek i fala, prowadząc do dłuższego i wolniejszego segmentu statku oraz powolnej, lecz wąskiej fali. Później pojawia się krótka kula, statek wymagający prostego latania i powolna, lecz wąska i dość długa mini-fala. Na końcu pojawia się ostatnia kula i kostka z podchwytliwymi skokami. Po przejściu jej etap kończy się.

Monety Użytkownika Edytuj

  • Pierwsza znajduje się w 32%. Zamiast spaść na dół, gracz musi utrzymać się w powietrzu i wcisnąć się pomiędzy dwie zębatki. Trzeba zrobić to bardzo ostrożnie, gdyż przejścia są dość wąskie.
  • Druga jest w 54%. Podczas mini-fali, środkowa ściana posiada dziury, przez którą gracz może wlecieć i zdobyć ją, jednakże droga ta jest trudniejsza, gdyż wymaga odrobiny spamowania i ciężej wrócić nią na normalną ścieżkę.
  • Ostatnia jest w 71%. Przed piłą, która wisi pod sufitem, znajduje się ukryte przejście, przez które gracz może wlecieć. Po złapaniu zdobyczy, musi on szybko polecieć w dół, aby wrócić na normalną drogę.

Ciekawostki Edytuj

  • Firewall często uznawany jest za tj. kontynuację Psychosis, ponieważ zbudowana jest ona w podobny sposób i jest trudniejsza od poprzednika.
    • Jednakże Firewall powstało wcześniej niż Psychosis, jednakże ze względu na podobną budowę i wyższy poziom trudności, poziom można uznać za "kontynuację".
  • Poziom został stworzony dla jednego z konkursów dla budowniczych.

Film Edytuj

Psychosis Update01:54

Psychosis Update