FANDOM

Problematic
Problematic
Autor Dhafin
ID 7116121
Trudność EasyDemon Łatwy Demon
Gwiazdki 10 Star
Formy Kostka, Statek, Fala, Grawitacja, Prędkość, Dual, Wielkość
Sekwencje K, S, K, F, S, K
Autor utworu Rukkus
Muzyka Problematic
Problematic
Data wydania 6 maj 2015 r.
Polecany? (Featured) Tak

Problematic jest bardzo łatwym Demonem stworzonym przez Dhafina. Przedstawia się w stylu Nine Circles o zielonych barwach. Według graczy jest uznawany za bardzo łatwego Demona i za jednego z najłatwiejszych ocenionych etapów Nine Circles.

Opis Edytuj

Poziom rozpoczyna się kostką, która posiada kilka precyzyjnych i nieco irytujących skoków oraz pierścieni. Po niej pojawia się łatwiejszy statek, który prowadzi do bardzo prostej i częściowo automatycznej kostki, która prowadzi później do fali. Epileptyczny segment jest znacznie łatwiejszy od większości plansz w tym stylu, ponieważ gracz ma nieco więcej miejsca i fala przez dużą część fragmentu nie pędzi z potrójną prędkością. Istnieją w niej drobniutkie elementy pamięciowe, jednakże są one łatwe do zapamiętania i nie powinny one sprawić zbyt wielkich trudności. Pod koniec gracz zostaje wybity do portalu zamieniającego w formę statku. Jest to bardzo prosty segment, ponieważ nie ma żadnych przeszkód, a w tle pojawia się wielki napis "NICE!". Na samym końcu gracz zamienia się w powolną kostkę z prostymi skokami i trzema pierścieniami. Pojawia się również podpis autora oraz proponowana ocena, wraz z płytką, która wybija do mety.

Monety Użytkownika Edytuj

  • Pierwsza znajduje się w pierwszej kostce. Gracz musi zdobyć klucz, który zamienia jeden z kolców w pieniążka, który ukazuje się na końcu segmentu.
  • Drugą monetę można znaleźć na początku fali, a dokładniej w pierwszej mini-fali. Zamiast wykonać dwa proste kliknięcia, gracz musi wlecieć szybko na sam dół i szybko się unieść, uważając na piłę oraz ściany.
  • Ostatnia jest ukryta na samym końcu etapu. Żeby ją zdobyć, trzeba przeskoczyć płytkę, która wybija do mety.

Błędy Edytuj

  • Jeżeli gracz zbyt późno wskoczy na płytkę wybijającą na podpis Dhafina, kostka może uderzyć w wiszącą piłę i zginąć w 96%. To zdarzyło się w przypadku GuitarHeroStyles.

Ciekawostki Edytuj

  • Przed wydaniem Ultra Paracosm i Infinite Circles, Problematic było uznawane za najłatwiejszego Demona w stylu Nine Circles. Obecnie pod względem trudności porównywalny jest do Space Circles.
  • Kolorystyka poziomu może mieć nawiązanie do ikon autora.
  • Jest to najbardziej lubiany remake poziomu Nine Circles jaki kiedykolwiek został oceniony.
  • Istnieje Catastrophic, który uznawany jest przez graczy za znacznie trudniejszą kontynuację. Prawdopodobnie wzorował on się na etapie ze względu na kolorystykę i wybór utworu muzycznego.
  • Andromeda nazwał go najłatwiejszym Demonem w GD. Przejście go zajęło mu zaledwie 14 prób. Mimo to większość graczy się z tym nie zgadza, ale zgadza się z twierdzeniem, że jest to najłatwiejszy Demon Nine Circles.

Film Edytuj

Geometry Dash (Demon) - 'Problematic' by Dhafin (Memories Series 55)01:09

Geometry Dash (Demon) - 'Problematic' by Dhafin (Memories Series 55)