FANDOM

Platinum Adventure
Platinum
Autor etapu ItsJerry4vn
ID etapu 5904109
Poziom trudności EasyDemonbardzo łatwy Demon
Gwiazdki 10
Formy Kostka, Statek, Kula, Fala, Ufo, Grawitacja, Wielkość, Lustro, Prędkość, Teleportacja
Sekwencje S, F, Ku, U, S, K, Ku, K
Autor utworu Waterflame
Muzyka Endgame
Data wydania 2015 r.
Polecany? Tak

Platinum Adventure jest bardzo łatwym Demonem stworzonym przez ItsJerry4vn. Pierwotna wersja powstała w wersji 1.9 i była uznawana za łatwego Demona. Po wydaniu wersji 2.0, autor poziomu całkowicie zmienił etap, czyniąc go również jeszcze łatwiejszym. Obecnie uznawany jest za jeden z najprostszych Demonów w grze, z trudnością zbliżoną do The Nightmare.

Opis Edytuj

Poziom rozpoczyna się statkiem z ścianami, kolcami i sporadycznymi piłami. Gracz napotyka na drodze kilka portali grawitacyjnych oraz dwie pary portali teleportujących, przez które należy wejść odpowiednią ścieżką. Następnym segmentem jest fala z podwójną prędkością, którą należy omijać platformy zakończone kolcami. W połowie drogi napotyka się portal grawitacyjny, który może zdekoncentrować gracza. Trzecim segmentem jest kula z kilkoma pierścieniami, która jest dość prosta do opanowania. Po przejściu jej, gracz zamienia się w małe ufo, które pędzi z potrójną prędkością. Gracz musi uważać na ruszające się słupy, które mogą zablokować mu drogę. Zaleca się trzymać blisko środka, aby uniknąć porażki.

Następnym fragmentem jest prosty robot z kilkoma łatwymi przeszkodami i ruchomą platformą, która wymaga przeskoczenia kilku grup kolców. W następnym statku gracz musi ostrożnie omijać piły i uważać na portale grawitacyjne, aby nie dać się wytrącić z równowagi. Prowadzi ona do krótkiego fragmentu z kostką. Należy nią przeskakiwać odpowiednio po platformach oraz po pierścieniach.

Przedostatnim fragmentem jest szybka kula, którą należy przeskakiwać między platformami. Na drodze napotyka się również proste przeszkody. Ostatnim segmentem jest prosta kostka, którą należy przeskakiwać po świecących blokach. Posłuchaj się strzałki pod koniec poziomu i nie wskakuj na ostatni słup, aby uniknąć śmierci w 96% i 98%!

Filmy Edytuj

Geometry Dash Demon Levels - Platinum Adventure (by jerry4vietnam)01:31

Geometry Dash Demon Levels - Platinum Adventure (by jerry4vietnam)

Obecna wersja poziomu

Geometry dash - Free demon - Platinum adventure - Jerry01:25

Geometry dash - Free demon - Platinum adventure - Jerry

Stara wersja Platinum Adventure

Ciekawostki Edytuj

  • Przed całkowitą przemianą poziomu w 2.0, ItsJerry4vn zaktualizował poziom dwa razy: pierwsza uczyniła poziom całkowicie automatycznym, zaś następnego dnia uczynił go tylko w połowie automatycznym.
  • Gracze błędnie twierdzą, że poziom posiada pięć monet. Tak naprawdę znajdują się w nim tylko trzy, a autor poziomu użył move triggerów aby przenieść istniejące pieniążki w inne miejsca.
  • Znaczna ilość osób nie wie, że poziom przed aktualizacją był trudniejszy, twierdząc iż jego ilość gwiazdek była pomyłką.
  • Stara wersja poziomu jest pierwszym etapem, który Noobas przeszedł po tym, jak przyznał się do zhackowania niektórych poziomów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki