FANDOM

Plasma Pulse III
Pp3
Autor Smokes, GironDavid
ID 20159880
Poziom trudności ExtremeDemon Ekstremalny Demon
Gwiazdki 10Star
Formy Kostka, Statek, Kula, Fala, Ufo, Robot, Grawitacja, Wielkość, Prędkość, Dual, Teleportacja
Sekwencje K, Ku, S, F, Ku, F, K, F, K, F, K, F, Ku, S, U, F, K, K/K, K/R, K/K, K, Ku, K, F, R, K, S, K
Autor utworu API
Muzyka Paradise on E Remix
ParadiseOnE remix
Data wydania Maj 2016 r.
Status Featured

Plasma Pulse III jest trzecią częścią serii Plasma Pulse tworzoną przez Smokes i GironDavid. Jest to dotychczas najtrudniejsza odsłona trylogii, będąca trudniejszą od Cataclysm.

Opis Edytuj

Etap rozpoczyna się wolną kostką, prowadząc do kuli wymagającej precyzji i zapamiętywania. Następny jest statek pełen zmian grawitacji i wielkości, oraz z ruchomymi obiektami. Następna jest fala z ciasnymi tunelami i ruchomymi ścianami. Następna jest kula z ciasnymi przejściami i teleportacjami. Po niej jest krótka fala, kostka, następna fala i kolejna kostka po raz drugi i trzeci, kończąc na czwartej fali. Po niej jest szybka kula z platformami zakończonymi kolcami i statek z prostym lataniem. Po nim jest UFO z dużą ilością zmian grawitacji, prowadzące do fali i do odwróconej mini-fali, która prowadzi do następnej kostki.

Po kostce jest dual, który może wprowadzić gracza w zakłopotanie. W połowie drogi jedna z kostek zamienia się w robota i gracz musi wykonywać nim małe skoki. Później robot zmienia się ponownie w kostkę i następuje krótka, powolna kostka, a następnie krótka kula prowadząca do króciutkiej kostki i bardzo powolnej, lecz precyzyjnej fali. Następnie jest robot, którym trzeba skakać na płytki i używać pierścieni, przeciskając się przez małe przejścia. Po nim jest podobna kostka, a następnie statek ze zmianami wielkości i pierścieniami w portalach grawitacyjnych. Po nich pojawia się ostatnia kostka, którą trzeba przeskoczyć ostatnią parę potrójnych kolców żeby dotrzeć do mety.

Monety Użytkownika Edytuj

  • Pierwszą można znaleźć w pierwszej kuli. Po użyciu pierwszego pierścienia trzeba wskoczyć w kolce, lecz postać nie zginie, tylko zostanie przeniesiona na dół i znajdzie ukrytą monetę.
  • Druga jest w fali w 42%. Jest ona ukryta w prawej ścianie z kolców, która się wysunie jeżeli gracz przejdzie przez środek.
  • Ostatnia jest przed przejściem w ostatni portal statku. Gracz może wpaść do niego, zamiast wskakiwania, dzięki czemu będzie mógł znaleźć monetę.

Ciekawostki Edytuj

  • Plasma Pulse III jest jedyną z trzech części, która została zweryfikowana i wysłana przez Smokes.
  • Pomimo tego, iż większość osób uznaje poziom za trudniejszy od Cataclysm, Smokes nazwał go szalonym, a nie ekstremalnym Demonem.
  • Hasło umożliwiające skopiowanie poziomu to 250516.
  • Obecnie autor jest w trakcie tworzenia kolejnej części serii o nazwie ,,Plasma Pulse Finale".

Film Edytuj

MY NEW LEVEL Geometry Dash INSANE DEMON - Plasma Pulse III - by xSmoKes (me) & Giron05:39

MY NEW LEVEL Geometry Dash INSANE DEMON - Plasma Pulse III - by xSmoKes (me) & Giron