FANDOM

Photovoltaic
Photovoltaic
Autorzy etapu Sunnet, Tundra, Anthrax, Manix648, IAres, RobBuck, Chipzz, MaxiS9, LazerBlitz, HaoN, ASonicMen, Skipnotz, Willy5000, GDSpeed, Fabman650, Mazl (weryfikacja: Quantum)
ID etapu 19709171
Poziom trudności InsaneDemon Szalony Demon
Gwiazdki 10Star
Formy Kostka, Statek, Kula, Fala, Ufo, Robot, Grawitacja, Prędkość, Dual, Wielkość, Teleportacja
Sekwencje K, F, S, U, Ku, F, U, R, S, F, K, S, F, K, S, F, R, U, F, K/F, R/F, R/S, F, S, F, K, R, F, S, K, S, K, S, F, S, K, Ku, S, F, S, Ku, S, F, S, K, F, S
Autor utworu F-777
Muzyka System Split
Data wydania Maj 2016 r.
Status Featured

Photovoltaic to kolaboracja między wieloma użytkownikami, która została zweryfikowana przez Quantum i wysłana na konto Mazl. Została stworzona w Update 2.0 i uznawana jest za szalonego Demona.

Opis Edytuj

Poziom rozpoczyna się kostką z dwoma skokami, prowadząc do fali z ciasnymi tunelami i do szybkiego statku, który prowadzi do UFO z podchwytliwymi skokami. Następna jest powolna kula i szybka fala z ciasnymi przejściami. Po niej jest powolne, lecz dość precyzyjne UFO i robot z wieloma pierścieniami, w których trzeba kliknąć na odpowiednie. Po nim jest krótki statek i szybka fala z drobnym spamem oraz kostka z elementami pamięciowymi i pierścieniami. Po niej jest statek i krótki spam falą, a następnie kostka z wieloma pierścieniami i statek ze słupami, wieloma zmianami grawitacji i pierścieniami. Po niej jest krótki spam falą i robot z wieloma pierścieniami. Następne jest UFO, w którym trzeba odpowiednio odbijać się o pierścienie, przechodząc do krótkiej fali, dualu kostki i fali, a następnie robota i fali, w którym trzeba odpowiednio manewrować falą, która później zamienia się w statek i trzeba utrzymać go w powietrzu. Po niej jest szybki spam mini-falą i krótki statek, który prowadzi do kolejnej fali, w której trzeba spamować.

Następna jest kostka, w której trzeba odbijać się o pierścienie, a następnie robot, który prowadzi do krótkiego spamu falą i do długiego segmentu statku, w którym trzeba latać powoli i ostrożnie, aby nie wpaść w kolce porozrzucane po platformach. Po krótkiej kostce tempo przyspiesza i za pomocą statku musisz wlecieć do fali, a następnie do kolejnego segmentu statku, którym trzeba unieść się wysoko w górę i za pomocą kostki przeskoczyć do portalu kuli. Po krótkich odbiciach trzeba ostrożnie ominąć piły za pomocą statku i przelecieć falą przez tunel wypełniony zmianami grawitacji i wielkości. Po niej jest szybki statek, który zwalnia i prowadzi do szybkiej kuli i statku ze zmianami grawitacji, którym trzeba szybko przelatywać pomiędzy kolcami. Potem falą trzeba spaść do następnego portalu statku, którym trzeba uważać na zmiany grawitacji i na pierścienie. Potem jest krótka kostka prowadząca do szybkiej fali ze zmianami rozmiarów i ostatecznie do krótkiego i łatwego statku z prostym lataniem. Po nim jest meta.

Monety Użytkownika Edytuj

  • Pierwsza jest w 6%. Po przejściu przez portal UFO trzeba natychmiastowo wykonać dwa szybkie skoki, aby ją złapać.
  • Druga jest w 16%. Znajduje się nad najwyższym błękitnym pierścieniem, o który należy się odbić by ją złapać.
  • Ostatnia moneta jest w 96%. Zamiast lecieć do góry, gracz musi lekko spaść falą i szybko unieść się w stronę portalu, aby nie uderzyć w ścianę.

Ciekawostki Edytuj

  • Planowany jest sequel poziomu, który jest obecnie w fazie tworzenia.
  • W 86% można zauważyć mały napis "RIP QUANTUM" celujący w malutki kolec. Oznacza on, że Quantum rozbił się na nim przed sukcesywną weryfikacją poziomu.
  • Według Quantuma poziom jest trudniejszy od Cataclysm.

Film Edytuj

Photovoltaic by Mazl (me) and 15 others! Demon 10* INSANE DEMON03:33

Photovoltaic by Mazl (me) and 15 others! Demon 10* INSANE DEMON