ManaOrbs

Wygląd pereł

Perły Many (ang. Mana Orbs) są formą waluty, dołączoną do Geometry Dash World oraz Geometry Dash od wersji 2.1. Są one jednymi z kilku zdobyczy, które zostały dodane w tejże aktualizacji.

Sposób zdobycia Edytuj

Gracz może zdobyć perły na różne sposoby, wolniejsze i te szybsze:

  • Przejście oficjalnego i społecznościowego poziomu oferuje ilość pereł zależną od wartości w gwiazdkach. Znajdują się one w przedziale od 50 do 500.
  • Perły zdobywa się również za progresję w danej planszy, dzięki czemu gracz nie musi ukończyć ich w pełni, aby otrzymać przedmioty, jednakże za każde 100% otrzymuje się dodatkową premię.
  • Przejście etapów Auto lub bez wartości w gwiazdkach nie oferuje ich w nagrodę.
  • Otwieranie skrzyń w Pokoju Skarbów lub dziennych/godzinnych skrzynek daje szanse na otrzymanie pereł.

Perły w etapach społecznościowych Edytuj

Każda plansza posiada swoją ilość pereł, która zależna jest od jej poziomu trudności:

Poziom trudności Ilość pereł
Easy
Easy 2Star
50 ManaOrbs
Normal
Normal 3Star
75 ManaOrbs
Hard
Hard 4-5Star
125-175 ManaOrbs
Harder
Harder 6-7Star
225-275 ManaOrbs
Insane
Insane 8-9Star
350-425 ManaOrbs
Demon
Demon 10Star
500 ManaOrbs

Uwaga: Etapy automatyczne oraz nieocenione nie nagradzają gracza perłami many.

Wykorzystanie Edytuj

Perły głównie służą jako waluta gry, którą można wykorzystać w sklepach (zwykłym i ukrytym). Wchodząc do nich, pojawiają się różnorakie ikony, kolory, szlaki lub efekty śmierci, które można wykupić za określoną ich ilość danej waluty. W ukrytym sklepie, który odblokowuje się po zdobyciu 500 diamentów, ceny są wyższe niż w zwykłym.

Oprócz tego, gracz może zdobywać demoniczne klucze poprzez zdobycie 500 pereł podczas gry, jednakże dotyczą one głównie tylko progresji w planszach.

Ciekawostki Edytuj

  • RobTop dodał w Geometry Dash World możliwość oglądania reklam, co początkowo miało przyznawać 100 pereł za reklamę. Niestety nie wziął pod uwagi tego, iż gracze mogli z łatwością nadużywać tejże funkcji i w bardzo łatwy sposób mogli nabijać ogromne ilości pereł. Zostało to później usunięte i nie znajduje się to w pełnej aktualizacji.
  • Demoniczne klucze wypadają tylko, gdy gracz zdobędzie 500 pereł przechodząc poziomy. Nie wypadają one, gdy gracz wzbogaci się m.in. dzięki skrzynkom.

Więcej z Fandomu