FANDOM

Paracosm Circles
Paracosm
Autor Etapu N1XO
ID Etapu 10197026
Trudność Demon (Łatwy Demon)
Gwiazdki 10
Formy Kostka, Statek, Fala, Grawitacja, Prędkość, Dual, Wielkość
Sekwencje K, S, K, F, S, F, S, F
Autor utworu Xtrullor
Muzyka Paracosm
Data wydania 2015 r.
Polecany? (Featured) Tak

Paracosm Circles jest Demonem w stylu Nine Circles stworzonym przez N1XO. Przedstawia się w odcieniach fioletu. Został stworzony w Update 1.9. Poziom został zweryfikowany przez Leksitoo.

Opis Edytuj

Poziom rozpoczyna się kostką z dość precyzyjnymi skokami. Gracz musi ostrożnie odbijać się o pierścienie. Po nim pojawia się statek, podobny do Nine Circles, lecz łatwiejszy i wolniejszy. Na drodze napotykane są również portale grawitacyjne, które mogę wyprowadzić gracza z równowagi. Po nim następuje krótkie auto i słynna fala. Jest ona dość łatwa do zapamiętania i nie posiada zbyt ciężkich przeszkód, lecz poziom wymaga spamowania w wielu miejscach, co może być problemem dla niedoświadczonych graczy. W środku pojawia się króciutki statek z prostym lataniem, który jest przerywnikiem. Później pojawia się kolejna część fali z dużą ilością pił i następny przerywnik z wielkim napisem "GG", jednakże poziom nie kończy się. Ostatni segment fali jest podobny do pierwszego, lecz wymaga mniej spamowania. Po przejściu go, gracz dociera do mety.

Ciekawostki Edytuj

  • Pierwotna wersja poziomu była bardzo trudna. Według wielu użytkowników, planszę można było porównać do Cataclysm. Autor poziomu postanowił ułatwić Demona, gdyż pojawiały się podejrzenia o zhackowanie i nie chciał utracić noty. Dodatkowo jeden z użytkowników znalazł ukrytą ścieżkę, która prawdopodobnie była zamierzona.
    • Mimo to, ukryta ścieżka nadal się znajduje w planszy, lecz gracz nie może się do niej dostać bez oszustw.
  • Jest to jeden z nielicznych Demonów NC z długością Medium.
  • Poziom prawdopodobnie był inspiracją dla Ultra Paracosm.

Film Edytuj

Geometry Dash - Paracosm Circles DEMON - By N1X001:47

Geometry Dash - Paracosm Circles DEMON - By N1X0