FANDOM

Panasonic
Maxresdefault live
Autorzy ChiefFlurry, JustPark, GuitarHeroStyles, iares, elayad, Fillipsmen, StarshipGD, Andy10Nob, Rock3Rol, Zafkiel, Bitzel, Lucasyecla99, Angryboy, Alexthegood, NeoGamer, JamessGrosso (weryfikowane przez GuitarHeroStyles)
ID 33364327
Poziom trudności InsaneDemon Szalony Demon
Gwiazdki 10Star
Formy Kostka, Grawitacja, Robot, Prędkość, Wielkość, Statek, Kula, Teleportacja, Ufo, Fala, Pająk, Dual
Sekwencje K, R, k, K, S, k, ku, Ku, ku, Ku, U, K, k, F, K, P, P/P, P/U, K, S, s, Ku, S, r, R, S, Ku, P, ku, K, k, R, S, Ku, ku, R, K, k, K, k, K, R, U, u, f, p, P/p (swingcopter przez kolejne 4 sekwencje), P/P, P/p, P/P, P/p, K, F, K, S, Ku, ku, r, K, P, K, k, P, F, K, k, Ku, ku, Ku, K, P, S, s, f, k, K, F, R, k, K (auto)
Autor utworu F-777
Muzyka This Isn't Science Rocket (2015 edition)
TISR
Data wydania 1 maja 2017
Status Featured

Panasonic to szalenie trudny/ekstremalny Demon, który był tworzony przez dwa lata (przedział wersji 1.9 - 2.1). Został on zweryfikowany przez GuitarHeroStyles, który przeszedł poziom w 4591 prób i zmieścił progres w ośmiu transmisjach. Poziom jest bardzo dynamiczny i posiada wiele portali zmieniających prędkość, toteż niektórzy uznają, że jest to sequel/spin-off znanej serii "Sonic". Tak naprawdę poziom znacznie różni się od typowego etapu tej serii.

Opis Edytuj

ChiefFlurry/JustPark Edytuj

Kostka z kilkoma pierścieniami i zmianami grawitacji. Nie jest ona trudna, lecz posiada kilka podchwytliwych skoków, które trzeba wykonać wcześniej lub później niż się to wydaje.

GuitarHeroStyles Edytuj

Rozpoczyna się robotem z zielonym pierścieniem, prowadząc do kostki, którą trzeba dość późno odbić się o pierścienie i statkiem, którym trzeba odbić się o pierścień i następnie wylądować na płytce, która wybija w stronę następnej części fragmentu. Później za pomocą kostki należy wlecieć w portal kuli i szybko przeskakiwać po platformach, aby dojść do następnego fragmentu.

Iares Edytuj

Króciutkie ufo i kostka, którą trzeba przeskoczyć po kilku platformach, prowadząc do krótkiej fali i kostki, którą trzeba użyć dash orba prowadzącego do dalszego fragmentu. Kończy się on pająkiem, a następnie podchwytliwym dualem pająka i UFO, którym trzeba ostrożnie skakać.

Elayad Edytuj

Krótka kostka i statek, którym trzeba ostrożnie unikać kolce w tunelach. Następna jest krótka kula, która prowadzi do podobnego statku do poprzedniego, który kończy dany segment.

Filipsmen Edytuj

Rozpoczyna się robotem z dwoma pierścieniami, następnie gracz musi wykonywać niskie i ostrożne skoki, aby przeskoczyć małe grupki kolców. Kończy się statkiem, którym trzeba wykonać małe "łuki" i przejść przez tunele, uważając na portal grawitacyjny pod koniec fragmentu.

StarshipGD Edytuj

Rozpoczyna się krótką kulą i łatwym pająkiem, prowadząc do nieco bardziej skomplikowanej kuli i krótkiej kostki. Ten fragment pod względem wyglądu różni się od reszty, a w tle widać spadające gwiazdy.

Andy10Nob Edytuj

Zaczyna się statkiem z wąskimi przejściami i pierścieniem, o który trzeba się odbić. Później jest kula, którą trzeba odpowiednio odbić się o pierścienie. Kończy się krótkim robotem, którym trzeba się odbić o pierścienie w odpowiednim momencie i użyć dash orba.

Rock3Rol Edytuj

Tempo nagle zwalnia i gracz za pomocą kostki musi wykorzystywać pierścienie i dash orby, aby przejść dalej. Niektóre skoki wymagają odrobiny precyzji.

Zafkiel Edytuj

Rozpoczyna się kostką z dużą ilością ruchomych platform oraz pierścieni, które trzeba wykorzystać. Później jest podobny robot, który prowadzi do krótkiego ufo z ciasnym tunelem pod koniec, prowadząc do szybkiej mini-fali oraz pająka z podchwytliwymi przejściami. Kończy się nietypowym swingcopterem z użyciem pająka.

Bitzel Edytuj

Kostka z podchwytliwymi skokami i pierścieniami, która oddzielona jest króciutkim spamem falą. Fragment jest powolny, lecz wymaga odrobiny precyzji.

Lucasyecla99 Edytuj

Statek z kilkoma pierścieniami, który prowadzi do robota, którym trzeba użyć dash orba. Później jest kostka z wieloma pierścieniami, krótki pająk, wąska fala i kostka prowadząca do dalszej części planszy.

Angryboy Edytuj

Rozpoczyna się kostką, w której można znaleźć klucz, który odblokowuje sekret. Później jest kula z dość wąskimi przejściami i następna kostka, która kończy się prostym pająkiem.

Alexthegood Edytuj

Krótki statek z ruchomymi obiektami, który prowadzi do szybkiej mini-fali. Następna jest krótka kostka i następna szybka fala, lecz tym razem normalna. Kończy się krótkim fragmentem robota.

NeoGamer Edytuj

Dość krótka kostka, która posiada kilka podchwytliwych skoków. Znajdują się w niej pierścienie oraz ruchome obiekty.

JamessGrosso Edytuj

Automatyczny fragment, w którym pojawiają się wszyscy twórcy ukazani na ekranie telewizora. Kończy się napisem "GG" oraz nazwą "Panasonic" ze słynnym motto firmy.

Monety Użytkownika Edytuj

  • Pierwsza jest w 8%. Po wybiciu się przez płytkę, gracz musi użyć ukrytego pierścienia schowanego za kolcem w przejściu. Wybije on gracza do góry, który znajdzie zdobycz i zostanie teleportowany na dół.
  • Druga moneta jest w 55%. Gracz musi zignorować zielony pierścień i spaść na platformę pod nim. Zostanie on później teleportowany na górę.
  • Ostatnia jest w 74%. Żeby ją zdobyć, gracz musi wskoczyć na ostatni blok pod koniec fragmentu Alexthegood.

Ciekawostki Edytuj

  • Duża część społeczności myśli, że etap jest związany z serią Sonic, lecz prawda jest inna. Mimo że plansza jest zmienna, a postać którą sterujemy, też ma różne prędkości, to skład ekipy budującej Supersonic i Ultrasonic, a potem także członkowie nowej grupy tworzącej Hypersonic i Subsonic, nie brali udziału w hiszpańskiej kolaboracji.
    • Możliwe jednak, że twórcy mapy inspirowali się oryginalną serią.
  • Nazwa poziomu naprawdę jest związana z firmą Panasonic, produkującą m.in. telewizory. Dlatego właśnie na końcu poziomu pokazuje się telewizor, na którym wyświetlają się napisy końcowe oraz slogan firmowy "Ideas for life".
  • Poziom budowali głównie Hiszpanie, oprócz ChiefFlurry, który pochodzi z Kanady.
  • Na jednym z filmów Guitara o Panasonic można było zobaczyć jak ginie w części Lucasa. GHS nazwał to The Lucas Curse. To może być nawiązaniem do The Curse of Guille gdzie TrusTa ginie na 95% w Yatagarasu.

Film Edytuj

MI NIVEL DEMON! - "PANASONIC" by ItsAdvyStyles & many more! - Geometry Dash 205:24

MI NIVEL DEMON! - "PANASONIC" by ItsAdvyStyles & many more! - Geometry Dash 2.1 GuitarHeroStyles