FANDOM

PG Clubstep
Pgclubstep.jpg
Autor PG1004
ID 513137
Poziom trudności Demon.png Trudny Demon
Gwiazdki 10Star.png
Formy Kostka, Statek, Kula, Ufo, Grawitacja, Wielkość, Prędkość
Sekwencje K, S, K, Ku, S, U, K, S, U, K, S, K
Autor utworu DJ-Nate
Muzyka Clubstep
Clubstep.oga
Polecany? Tak
Data wydania kwiecień 2014 r.

PG Clubstep jest średnim Demonem stworzonym przez PG1004. Został stworzony w 1.6 i przeżył kilka aktualizacji. Znajduje się on w Demon Pack 11 i uznawany jest za najtrudniejszy poziom, który dotychczas znalazł się w Paczkach Map.

Poziom bardzo przypomina oryginalny Clubstep, lecz posiada znacznie trudniejsze segmenty oraz więcej elementów pamięciowych. Posiada również bugi, które są częstym powodem krytyki innych graczy.

Opis Edytuj

Poziom rozpoczyna się podobnie do oryginalnego Clubstep, jednakże z większą ilością pierścieni i portali, które wymagają zapamiętywania. Niewłaściwe pierścienie są przekreślone znakiem "X". Statek jest trochę trudniejszy ze względu na bardziej zawiłe zakręty i większe ilości zanikających kolców. Dalsza kostka nie jest trudna pod warunkiem, iż gracz zapamięta jej przebieg. Kula posiada większą ilość mylących pierścieni i ścian, które wymagają lepszej pamięci. Po niej pojawia się krótki statek i ufo z dość ciasnymi tunelami. Następna kostka wymaga zapamiętywania, lecz nie jest zbyt trudna.

Druga połowa planszy powoduje nagły wzrost poziomu trudności. Statek z portalami grawitacyjnymi wypełniony jest większymi ilościami kolców, Pojawia się tam również sygnatura autora. Przerywnikiem jest krótki segment ufo, którym należy przejść przez dziurę w ścianie. Dalszy ciąg statku może sprawić trudności osobom niedoświadczonym we władaniu statkiem. Przedostatnia kostka jest drobnym elementem pamięciowym z kilkoma podchwytliwymi skokami. Po niej pojawia się napis "Thanks" nad którym gracz musi ostrożnie wlecieć statkiem i uważać na sufit wypełniony kolcami. Na końcu gracz musi wlecieć do dolnego portalu i szybko skoczyć, ponieważ wpada w niewidzialny portal przyspieszający, który może wepchnąć go w pułapkę, która zabija go w 98% jeżeli nie zareaguje odpowiednio szybko. Jeżeli sukcesywnie przeskoczy żółtą płytkę, dociera do mety i plansza się kończy.

Monety Użytkownika Edytuj

Jako że poziom został zaktualizowany w wersji 2.0, otrzymał trzy brązowe monety:

  • Pierwsza znajduje się na samym początku etapu. Gracz musi skoczyć w odpowiednim momencie, aby ją złapać zanim uniesie się do góry.
  • Druga znajduje się nieco dalej, w tym samym segmencie. Zamiast spaść do góry i odbić się o błękitny pierścień, gracz musi spaść w żółty i odbić się o niego w odpowiednim momencie, aby wpaść do małego tunelu z pieniążkiem. Później musi odbić się o pierwszy i trzeci błękitny pierścień, aby kontynuować drogę.
  • Ostatnia znajduje się w statku w 77%. Zamiast pójść dolną drogą, gracz musi szybko unieść się do góry, uważając na kolce u góry.

Ciekawostki Edytuj

  • Pierwotnie poziom był łatwym Demonem i został przyjęty do paczek map, ponieważ był niewiele trudniejszy od oryginalnego Clubstep. Autor dokonał kilku aktualizacji w okolicach wersji 1.9 oraz 2.0, poprawiając przy okazji niektóre błędy poziomu.
    • Jednakże oprócz drobnych poprawek i zmian kosmetycznych, PG1004 wprowadził liczne utrudnienia, szczególnie w drugiej połowie etapu. To spowodowało, że Demon stał się najtrudniejszą planszą z wszystkich paczek map i gracze zaczęli krytykować poziom ze względu na utrudnienia, które powodują, że odbiega on trudnością od większości Demonów z paczek, będące często łatwiejszymi lub zbliżonymi trudnością do oficjalnych Demonów. Twierdzą również, iż jest to niesprawiedliwe w porównaniu do osób, które przeszły poziom wcześniej, ponieważ oryginał był łatwiejszy.
  • Jest to jedna z kilku starych plansz z Paczek Map, które zostały zaktualizowane w Update 2.0 w celu dodania Monet Użytkownika.

Film Edytuj

Geometry Dash Demon - "PG Clubstep" by PG100402:08

Geometry Dash Demon - "PG Clubstep" by PG1004

Więcej z Fandomu

Losowa wiki