FANDOM

OuterSpace
20170716063836 1
Autor Nicki1202
ID 27732941
Poziom trudności Hard Trudny
Gwiazdki 5Star
Formy Kostka, Statek, Kulka, Ufo, Wielkość, Prędkość, Grawitacja,
Segmenty K, S, Ku, U, u, K, S
Muzyka Space Battle
Space Battle
Autor utworu F-777
Data wydania 1 stycznia 2017 r.
Status Featured

OuterSpace to poziom autorstwa Nicki1202. Znajduję się on w Fire Gauntlet - obejmuje tam pierwsze pozycję. Zawiera bossfight. Trwa on około 1 minutę i 17 sekund (long).

OpisEdytuj

Poziom zaczyna się dość prostą kostką, nie wymaga zbyt wielkiej precyzji. Po tym zaczyna się segment statku, w wielu prędkościach, po czym jest kulka w podwójnej prędkości, portale anty-grawitacyjne idealnie grające w rytm muzyki. Następnie jest ufo w wielu prędkościach, towarzyszą także portale anty-grawitacyjne. Z początku ów fragment jest dość powolny, lecz z czasem przyśpiesza. Spotkać można też wersję mini owej formy. Później muzyka się zmienia, a gracz staje się kostką. Po chwili jest sekwencja statku, początkowa walczymy z bossem. Wykrzykniki oznaczają, gdzie będą promienie/przeszkody. Potem strzałki wskazują, gdzie gracz ma iść, aby nie wpaść w pułapki, lecz gracz też musi uważać na przeszkody, by nie przegrać. Poziom się po tym kończy, boss pokazuje się po prawej części ekranu, widać także napis "Fire Gauntlet 1/5", oraz art Fire Gauntletu. Poziom się kończy, a gracz odbiera nagrody za etap.

Monety UżytkownikaEdytuj

  • Pierwsza znajduje się w 14% - podleć trochę wyżej, aby zdobyć.
  • W 56% nie wciskaj zielonego Gravity Ringa, a moneta będzie Twoja (spadniesz na błękitną płytę).
  • W 74%, pod promieniem, będzie "szpara" bez kolców, w której będziesz bezpieczny, a Twój licznik powiększy się o 1.

CiekawostkiEdytuj

  • Poziom początkowo był trzeci w Fire Gauntlet, zaś obecnie obejmuje pierwsze miejsce.
  • Napis "Viprin is triggered" przy pierwszej monecie nawiązuje do tego, iż Viprin krytykuje innych graczy za wstawianie łatwych do zdobycia monet.

FilmEdytuj

Przejście przez Toshey.

FIRE GAUNTLET "OUTERSPACE" 100% Complete - LEVEL 3 - GEOMETRY DASH 201:48

FIRE GAUNTLET "OUTERSPACE" 100% Complete - LEVEL 3 - GEOMETRY DASH 2.1

Fire Gauntlet
Fire Gauntlet
OuterSpaceOvertureFirst RaceShockMagmatic Sanctuary