FANDOM

Novalis
Novalis
Autor GrylleX
ID 33748382
Poziom trudności ExtremeDemon Ekstremalny Demon
Gwiazdki 10Star
Formy Kostka, Statek, Kula, Fala, Ufo, Robot, Pająk, Grawitacja, Prędkość, Wielkość, Dual, Teleportacja
Sekwencje K, R, Ku, K, K/R, S/R, K/P, K, R/R, R/K, S/K, S/Ku, F/Ku, S/Ku, K, P, K, P, K, S, K, K/K, K/S, U/S, K/S, K/P, K, F, K, K/Ku, K/S, U/S, U/F, U/Ku, K/K, F, K, S, F, K, S, R, U, R, K, K/R, Ku/Ku, K/K, R/K, R/S, S, K, Ku/Ku, K
Autor utworu ColBreakz
Muzyka Punyaso - Popcorn (Colbreakz remix)
Data wydania Maj 2017 r.
Status Epic

Novalis jest ekstremalnym Demonem stworzonym przez GrylleX w Update 2.1. Uznawany jest przez wielu graczy za szalonego lub ekstremalnego Demona.

Opis Edytuj

Poziom rozpoczyna się kostką, którą musi przeskakiwać po ruchomych blokach i wykonywać dość precyzyjne skoki. Następny jest podobny robot, który prowadzi do kuli z jeszcze większą ilością ruchomych obiektów. Po chwili zamienia się on w kostkę i staje się dualem kostki i robota, a następnie robotem i statkiem, w którym trzeba ostrożnie latać i wykonywać małe skoki robotem. Po nim jest krótka kostka i pająk, który prowadzi do kolejnej kostki, a następnie do podwójnego robota, który staje się kolejnym dualem robota i kostki, w którym trzeba skakać na zmianę po pierścieniach. Po nim jest kostka ze statkiem, którym trzeba latać dość prosto, a następnie statek z kulą i kula z falą w wąskim tunelu. Po niej jest ponownie kula ze statkiem, którym trzeba przelatywać przez ciasne tunele. Później jest króciutka kostka, pająk z kilkoma szybkimi kliknięciami i kostka, która nagle przybiera tempa. Po niej jest krótki pająk i następna kostka z pierścieniami, a następnie krótki statek i ponowna kostka, która prowadzi do dualu kostek, w którym trzeba odpowiednio skakać. Jedna z kostek staje się statkiem na krótki czas, aby przelecieć przez tunel, a druga później zamienia się w UFO, którym trzeba szybko skoczyć w stronę portalu statku, a później wlecieć do portalu pająka, uważając nadal na kostkę.

Po ciężkich dualach jest zwykła kostka i długa fala ze zmianami grawitacji, kończąc na kostce z pierścieniami, które trzeba użyć by przejść przez małe wejścia. Następnie jest dual kostki i kuli, kostki i statku, a potem UFO i statku, UFO i fali, kuli i UFO, podwójnej kostki i szybki spam mini-falą, który prowadzi do krótkiej kostki i statku z prostym lataniem. Po nim jest mini-fala, krótka kostka i mini-statek z pierścieniami, prowadzący do robota, którym trzeba wykonać dalekie skoki. Po nim jest krótki spam UFO ze zmianami grawitacji, następny robot, kostka i dual kostki z robotem, który z czasem staje się podwójną kulą z ciasnymi przejściami. Po niej jest następna podwójna kostka, a następnie robot z kostką, co wymaga wyczucia kliknięć. Potem kostka chwilowo zamienia się w statek, aż w końcu zostaje pojedynczy statek i kostka. Po niej jest swingcopter, którym trzeba ostrożnie manewrować między ruchomymi słupami, kończąc na automatycznej kostce, w której zdobywa się monety i dociera do mety.

Monety Użytkownika Edytuj

Wszystkie monety w poziomie można zdobyć na końcu po odnalezieniu ukrytych kluczy.

  • Klucz w 7% odblokowuje pierwszą monetę. Żeby go zdobyć, trzeba skoczyć z platformy zamiast spaść by go dosięgnąć.
  • Drugi jest w 15% i można go wziąć, skacząc do portalu duplikacji, zamiast czekać aż ikona zostanie wybita przez różową płytkę.
  • Ostatni klucz jest w 96%, który trzeba zdobyć, idąc w górną część ostatniego portalu z odwróconą grawitacją.

Film Edytuj

Geometry Dash Novalis - GrylleX (Verification video)03:17

Geometry Dash Novalis - GrylleX (Verification video)