FANDOM

NoctaFly
NoctaFly
Imiona i nazwiska Clément
Wiek 18
Narodowość FlagaFrancji Francja
Wysłane etapy 13 (2 ocenione)
Klan HD
Znany z: Lider tabeli mistrzów, ukończenie wielu ciężkich Demonów
Kanał na YT [1]
Liczba widzów ponad 6,000
Początek rozgrywki przed 1.9

NoctaFly jest francuskim graczem, który od dłuższego czasu widnieje w tabeli Top 100. Jest on największym nabijaczem gwiazdek oraz najszybszym łowcą Demonów (na początku czerwca 2017 przebił pasiblitza). Oprócz roli nabijacza, jest również bardzo doświadczonym graczem. Jego największymi osiągnięciami są: Sonic Wave, Artificial Ascent, Hate War, Conical Depression i wiele innych.

NoctaFly często transmituje grę na YouTube, na których próbuje ukończyć różne poziomy w grze. Zweryfikował on również megakolaborację o nazwie Mantis Massacre.

Większość jego osiągnięć zostało zdobytych z użyciem monitora o częstotliwości odświeżania 60Hz. Później (luty 2017) przerzucił się na 144Hz, aby móc przejść Demony z listy Top 10 najtrudniejszych etapów.

Pod koniec maja NoctaFly zdołał przebić Shaggy23, zdobywając pierwsze miejsce w tabeli.

Ciekawostki Edytuj

  • NoctaFly używał przez krótki czas narzędzia autorstwa Mgostih, które usuwało limit FPS (klatek na sekundę) w grze, imitując ekrany o wyższej częstotliwości odświeżania. Przeszedł dzięki temu Aftermath oraz Bloodbath.
    • Jednakże niektórzy użytkownicy uważali, że korzystanie z danego programu jest nieuczciwe, ponieważ usuwa on całkowicie limit klatek na sekundę, przez co Nocta w szybkim tempie zrezygnował z korzystania z niego, aby uniknąć zbędnych oskarżeń.
  • Jest on jedną z nielicznych osób, które posiadają powyżej 60000 gwiazdek. Jest on również drugą osobą, która zdołała ukończyć ponad 1000 Demonów. Przebił nawet pasiblitza, zatem ma najwięcej gwiazdek, najwięcej Demonów i jest jednym z najlepszych graczy w GD.
  • Jego tysięczny Demon to Lit Fuse.
  • Jest jedyną osobą, która dotarła do limitu 16-bitowych wartości w danym systemie liczbowym w programowaniu (65535), co sprawia, że jego ilość gwiazdek przestanie wzrastać w tabelach liderów. Zostało to jednak naprawione