FANDOM

Nine Circles XII
Ncxii
Autor Etapu Rustam
ID Etapu 13703326
Trudność EasyDemon Łatwy Demon
Gwiazdki 10Star
Formy Kostka, Statek, Kula, Fala, Grawitacja, Wielkość, Prędkość, Teleportacja
Sekwencje K, S, Ku, F, F/F, F, F/F, F, F/F
Autor Utworu Xtrullor
Muzyka NK -Nine Circles (Xtrullor Remix)
Data wydania 4 kwartał 2015 r.
Polecany? Tak

Nine Circles XII jest etapem Nine Circles stworzonym przez Rustama. Powstał on na początku Update 2.0, pokazując "nową erę" tego typu poziomów. Przedstawiony jest w czerwonych barwach.

Opis Edytuj

Poziom rozpoczyna się dość prostką kostką z pierścieniami i małymi pułapkami. Następny jest statek z kilkoma zmianami grawitacji i dużą ilością kół zębatych. Później jest kula z pierścieniami i wzniesieniami, która prowadzi do fali. Efekt fali jest zupełnie inny, tworzący migające "kafelki" o większej ilości odcieni czerwieni. Pojawiają się również przeszkody w postaci "potworów" podobnych do tych w Clubstep. Efekt ten jest mniej epileptyczny, jednakże w niektórych segmentach (np. w dualach) rozpoznanie ziemi jest trudniejsze niż w przypadku typowego poziomu Nine Circles. Gracz musi również uważać na okazyjne, nagłe zmiany, podobnie jak w przypadku Retro Circles. Duża ilość poziomu przedstawia się w podwójnej lub powolnej prędkości, podobnie do Infinite Circles, jednakże mimo tego segmenty są podchwytliwe z powodu migających efektów i ziemi, która z łatwością zlewa się z tłem. Gracz musi być bardzo ostrożny, uważając na przeszkody. Segmenty te wymagają też odrobiny zapamiętywania. Po przejściu ostatniego duala pojawia się nick gracza i meta.

Monety Użytkownika Edytuj

  • Pierwszą można zobaczyć w 33%. Gracz musi wejść w przerwę pomiędzy grupami pił, aby ją zdobyć.
  • Następna jest w 44%. Jest ona łatwa do zdobycia, gdyż gracz musi podnieść się o kilka bloków do góry, uważając na piłę nad pieniążkiem.
  • Ostatnia jest w 86%, w powolnej mini-fali. Gracz musi unieść się do góry, aby ją zdobyć, lecz musi zrobić to ostrożnie, aby nie uderzyć w piłę nad nią.

Ciekawostki Edytuj

  • Efekt pękniętego ekranu na początku etapu prawdopodobnie został zainspirowany poziomem Toxin Lab III.
  • Choć poziom, w przeciwieństwie do większości etapów NC, wykorzystuje małe ilości portali potrójnej prędkości, jest on nadal trudniejszy od niektórych łatwych Demonów z powodu mylących efektów.

Film Edytuj

NINE CIRCLES NEW! Geometry Dash 201:31

NINE CIRCLES NEW! Geometry Dash 2.0 (Demon) - Nine Circles XII by Rustam - GuitarHeroStyles