FANDOM

Nine Circles
Nine Circles.jpg
Autor Zobros
ID 4284013
Trudność Demon.png Trudny Demon
Gwiazdki 10Star.png
Formy Kostka, Statek, Kula, Fala, Grawitacja, Prędkość, Dual, Wielkość
Sekwencje K, S, Ku, K, F, K
Autor utworu Rukkus (Jak kto woli- NightKilla)
Muzyka Nine Circles
NineCircles.oga
Data wydania 17 stycznia 2015 r.
Polecany? (Featured) Tak

Nine Circles - poziom stworzony przez Zobrosa za czasów wersji 1.9. Był to jego pierwszy oryginalny etap, który szybko stał się popularny. Autor uznał, że "Etap nie jest zbyt dobry, ale jest trudny". Jest to najłatwiejszy Demon stworzony przez Zobrosa i obecnie kwalifikuje się jako średni Demon, jednakże niektóre osoby wyceniają go na trudnego Demona.

OpisEdytuj

Etap rozpoczyna się prostym segmentem z kostką, w którym należy omijać proste przeszkody i uważać na kolce, następnie trudność stopniowo wzrasta w segmencie ze statkiem, w którym gracz musi zjeżdżać po skośnych słupach, unikając kolców u ich czubków i pił, które napotyka na drodze. Kolejny segment wprowadza gracza w formę kuli, w której musi uważać na pierścienie, które łatwo mogą zdekoncentrować i wprowadzić w pułapkę. Po tym segmencie gracz zamienia się w kostkę i musi wykonać dwa proste skoki. Jest to krótki moment na odpoczynek.

Po krótkim odpoczynku następuje drastyczne przyspieszenie i wysoki wzrost poziomu trudności. Gracz musi kierować się falą, która pędzi w potrójnej prędkości przez ogrom migoczących bloków. Na drodze napotykane są ściany oraz piły, które migoczą, aby wprowadzić gracza w błąd. Podczas lotu fala przechodzi przez portale zmieniające prędkość, grawitację oraz wielkość. Pod koniec segmentu gracz musi kontrolować mini-falą, która pod koniec segmentu przechodzi przez portal powielający. Jest to najtrudniejszy segment w etapie.

Po przejściu segmentu, gracz ponownie zamienia się w kostkę i przechodzi przez dość łatwy segment, który składa się z dość prostych skoków. Niestety nie jest to moment na odpoczynek, ponieważ łatwo można wpaść w fałszywe bloki. Gracz musi zapamiętać, gdzie musi stąpnąć, aby dojść do mety. Na końcu etapu ukazuje się podpis autora.

Monety Gracza Edytuj

  • Pierwsza spośród nich znajduje się w segmencie z kulą. Gracz musi ominąć jeden z pierścieni i trafić na monetę, zanim będzie zmuszony zmienić ponownie grawitację.
  • Druga moneta znajduje się w segmencie z falą i jest najtrudniejsza do zdobycia w całym etapie. Gdy fala zmienia grawitację, nad piłą pojawi się moneta, którą można zdobyć poprzez precyzyjne wtargnięcie nad piłę. Wymaga to bardzo dużej precyzji i rozbicie jest bardzo łatwe. Po zdobyciu monety, naciśnij szybko klawisz skoku i wróć na główną drogę.
  • Trzecia moneta znajduje się na końcu etapu, kiedy na ekranie pojawia się podpis "Zobros". Należy wejść pod napis, aby zdobyć monetę. Aby tam wejść, należy odbić się o narożnik przedostatniego jump pad'a i skoczyć na pierścieniu w ostatniej chwili. Pomyślnie wykonany ruch wybije kostkę pod napis.

Ciekawostki Edytuj

  • Nazwa Nine Circles nawiązuje do tego, iż etap składa się z dziewięciu segmentów - czterech mini-segmentów w fali oraz pięciu części w innych formach, a także do soundtracku.
    • Nazwa Nine Circles może nawiązywać do dziewięciu kręgów piekła. Można to podejrzewać po kolorystyce etapu.
  • Początkowa wersja Nine Circles była łatwiejsza, lecz Zobros ją utrudnił, zaś po wydaniu wersji 2.0 ponownie ją zmienił i dodał do niej monety.
  • Nine Circles jest najpopularniejszym poziomem Zobrosa i jednym z najpopularniejszych demonów w historii Geometry Dash. Słynie on z licznych remake'ów i plansz bazowanych na NC. Jest to na trzecim miejscu najbardziej lubiany Demon i najbardziej lubiany Demon, który swojej ilości polubień nie zawdzięcza niskiemu poziomowi trudności.
  • Cyclic stworzył niegdyś najtrudniejszy remake NC o nazwie Sonic Wave, lecz został on usunięty ze względu na to, iż autor etapu przyznał się do oszukiwania podczas przechodzenia etapu. Dlatego to miano zajął etap Down Bass.
  • Nine Circles jest jednym z paru nielicznych etapów, które zostały zaktualizowane i przyjęte w wersji 2.0 w celu dodania monet użytkownika.
  • Nine Circles to także niemiecko-holenderski zespół muzyczny utworzony w 1980 r.
  • Zobros wydał w swoje urodziny utrudnioną wersję Nine Circles, w której zwężono tunele w statku, dodano kolce w falach i utrudniono nieco końcówkę planszy. To było przed aktualizacją w wersji 2.0, lecz graczom nie podobał się pomysł i autor został skrytykowany za niesprawiedliwe utrudnienia. Buffy zostały później usunięte, lecz dekoracje pozostawił i dodał monety. Różnice można zobaczyć na tym filmie [1].

FilmEdytuj

"Geometry Dash" Nine Circles (H3LL Demon)02:12

"Geometry Dash" Nine Circles (H3LL Demon)

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki