FANDOM

Nevermind
20170802215331 1
Autor etapu Danolex
ID 34413161
Poziom trudności Łatwy Easy
Gwiazdki 2 Star
Formy Kostka, Statek, Kulka, Robot, Ufo, Grawitacja, Teleportacja, Prędkość,
Segmenty K, Ku, R, K, U, S,
Autor utworu Protolizard i ColBreakz
Utwór Nevermind
Data wydania pierwszy kwartał 2017r.
Status Featured

Nevermind (pl. Nieważne, Nieważny, Nieważna) to poziom autorstwa Danolex. Nazwa poziomu jest taka sama jak nazwa muzyki. Trwa on około 58 sekund (medium - pomimo tego, gra wyświetla long).

OpisEdytuj

Poziom zaczyna się krótką kostką, w której nic nie trzeba robić. Następnie owa forma zamienia się w kulkę, dla początkujących graczy jest napis Tap, oraz oznakowane miejsca, gdzie trzeba odbić się. Następnie jest robot. Gracz może zauważyć wielką piłę, a obok jej wielki napis Hold informujący gracza o tym, żeby przytrzymał kontroler, aby robot doskoczył. Po tym, jest kolejna kostka, w której nie ma zbyt wiele przeszkód, jest ona w ciemnym tle. Potem jest portal automatyczny, po którym jest ufo, w obu grawitacjach, uważaj na kolce wyglądające na tylko dekoracje.  Następnie jest statek, który kończy poziom. Nie jest on zbyt trudny. Gracz odbiera swoje nagrody, a etap dobiega końca.

MonetyEdytuj

  • Pierwsza jest już w 9-10%, odbij się kulką, aby ją zdobyć. Pamiętej także o wrócenie na dolną część kulki.
  • Druga moneta jest w drugiej kostce w 31-32%, skocz, aby ją zdobyć.
  • W 70% zdobądź klucz, aby móc zdobyć ostatnią monetę. Znajdziesz ją w statku, pod koniec etapu, jest łatwa do zdobycia (łatwiej jest ją zdobyć niż ominąć). Wymaga ona jednak klucza z 70%.

CiekawostkiEdytuj

  • Jest to najpopularniejszy poziom o nazwie "Nevermind". Istnieją takie tylko 2 ocenione poziomy, ale bez star rate jest bardzo dużo.
  • Poziom prawdopodobnie został stworzony głównie dla początkujących graczy lub Geometry Dash World, gdyż są tam podpowiedzi (w kulce i robocie). Jest on także polecany dla nabijaczy monet użytkownika, którzy nie mają nic przeciw tak zwanych "Easy User Coins".

FilmEdytuj

Przejście poziomu przez autora (Danolex):

Nevermind By Danolex (me) Geometry Dash01:33

Nevermind By Danolex (me) Geometry Dash