FANDOM

Neptune
NeptuneLogo.png
Imię ?
Wiek ?
Narodowość Korea Południowa
Wysłane etapy 30 (wszystkie ocenione)
Klan GW (?)
Znany z: Poziomy v2, YouTube, poziom Necropolis
Kanał na YT [1]
Ilość widzów Ponad 28,000

Neptune (w grze: IIINeptuneIII) jest znanym koreańskim twórcą poziomów, który zapoczątkował trend v2, polegający na tworzeniu trudniejszych remake'ów istniejących już poziomów. Przerabiał on oryginalne etapy, czyniąc je cięższymi wersjami, które mogą sprawiać trudności początkującym graczom. Znany jest również ze stworzenia dwóch bardzo trudnych Demonów o nazwach: Necropolis i Deadly Clubstep. Stworzył również niesamowicie ciężkiego Demona o nazwie Red World wraz z graczem SaRy.

Ostatnim poziomem "v2" jego autorstwa jest "ToE II v2", gdyż odszedł on w wersji 1.9. Najprawdopodobniej jednym z głównych powodów było oskarżanie go o zhackowanie trudnych Demonów, które utworzył. Nigdy nie potwierdził, ani nie zaprzeczył oskarżeniom, jednakże przyjmuje się, iż nie ukończył owych poziomów uczciwie.

Użytkownik o nazwie "JupiterGD" usiłował podszyć pod Neptune, jednakże potwierdził on na swym profilu, iż to nieprawda.

Ciekawostki Edytuj

  • Wszystkie etapy autorstwa Neptune posiadają gwiazdki i miano Featured.
  • Spora liczba jego poziomów znajduje się w paczkach map.
  • Jest jedną z pierwszych osób, które wykorzystały "niewidzialne bloki" i kolce, które nie zabijają gracza dzięki nim (znane z Necropolis).
  • SaRy poprosił Neptune o pomoc w stworzeniu Red World. SaRy stworzył główną budowę planszy, natomiast Neptune miał zająć się weryfikacją. Później okazało się, że do weryfikacji posłużyły mu hacki.
  • Żaden z jego poziomów nie posiada niestandardowej muzyki, nawet te wydane w wersji 1.9.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki