FANDOM

Mission Madison
Mm.png
Autorzy AgentJDN
ID 32145604
Poziom trudności MediumDemon.png Średni Demon
Gwiazdki 10Star.png
Formy Kostka, Statek, Ufo(?), Fala, Robot, Pająk, Grawitacja, Wielkość, Prędkość, Teleportacja
Sekwencje K, P, U?(Swingcopter), K, S, F, P, F(Gravity Swicher), R
Autor utworu Schtiffles
Muzyka M
Data wydania 2017 r.
Status Featured

Mission Madison jest etapem społecznościowym stworzonym przez AgentJDN. Wyróżnia się on unikatowymi koncepcjami trybów gry, które tworzą nowe mechaniki gry. Uznawany jest za łatwego lub średniego Demona. Powstał on w Update 2.1.

Opis Edytuj

Poziom rozpoczyna się kostką z wieloma pierścieniami i kilkoma zmianami grawitacji, które trzeba wykorzystać żeby nie zginąć. Po tym jest tryb symulujący swingcopter, który pojawi się w Update 2.2, którym trzeba omijać nadchodzące przeszkody. Po krótkiej kostce gracz przemienia się w statek i musi przelatywać przez portale grawitacyjne, odpowiednio unikając ruchome bloki, które mogą zablokować mu drogę. Okazyjnie musi też wykorzystać dash orby, które prowadzą go do dalszego fragmentu. Później jest zwykła fala, którą trzeba ostrożnie przelatywać przez dość wąskie tunele, prowadząc do bardzo szybkiego segmentu pająka. Następny tryb gry jest bardzo specyficzny - jest to gravity swicher, która zmienia swój kąt poprzez wykonywanie odpowiednich kliknięć. Ostatnim fragmentem jest robot, którym trzeba ostrożnie przeskakiwać po platformach i omijać nadchodzące kolce. Po nim znajduje się meta.

Monety Użytkownika Edytuj

  • Pierwszą odblokowuje się, otwierając wszystkie przejścia w segmencie pająka, aby poprowadzić kostkę przez cały fragment.
  • Druga jest w dolnym portalu w 50%. Gracz musi polecieć w dół, zamiast do góry i wpaść w portal, który przeniesie go do góry.
  • Ostatnia jest na końcu planszy. Zdobywa się ją po znalezieniu pięciu ukrytych pieniążków w segmencie robota.

Ciekawostki Edytuj

  • Pomimo dużej ilości pomysłowych konceptów, etap z nieznanych powodów nie posiada noty "Epic".

Film Edytuj

NEW MODE LEVEL Geometry Dash 2.1 Mission MADISON - AgentJDN (Swing Copters Mode ?..Mode)01:52

NEW MODE LEVEL Geometry Dash 2.1 Mission MADISON - AgentJDN (Swing Copters Mode ?..Mode)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki