Mirror Force
Mirrorforce
Autor Dudex
ID 22390740
Trudność EasyDemon Łatwy Demon
Gwiazdki 10Star
Formy Kostka, Statek, Kula, Fala, Ufo, Robot, Grawitacja, Wielkość, Prędkość, Teleportacja, Dual
Sekwencje K, S, K, F, K, F, K, F, K, R, U, R, U, K, S, U, K, Ku, S, K, S, K, S, K, F, K, F, K, F, K, Ku, K, S, U, K, U, S, U, K, S
Autor utworu Canonblade
Muzyka Never Give Up
Data wydania Sierpień 2016 r.
Polecany? Tak

Mirror Force jest popularnym Demonem stworzonym przez Dudex. Składa się z wielu fragmentów i szybkich przejść, jednakże pomimo swej noty jest on znacznie łatwiejszy od typowego Demona.

Opis Edytuj

Poziom rozpoczyna się powolną kostką ruszającą się w rytm muzyki. Po niej wyświetla się logo planszy i tempo nagle przyspiesza. Gracz przeskakuje szybko między kostkami i króciutkimi falami, które są dość łatwe do nauczenia się, lecz mogą sprawić drobne problemy z powodu wysokiej prędkości. Później pojawiają się przejścia między robotem i UFO. Po nim pojawia się krótki dual z prostymi skokami i pierścieniami, prowadząc do przejść z kostką i krótkimi lotami statkiem.

Następny fragment przez wielu graczy uznawany jest za najtrudniejszy w planszy. Gracz musi spamować falą, aby przejść przez nią i zwrócić uwagę na platformy w częściowo automatycznej kostce, aby wiedzieć kiedy skoczyć. Ostatnia fala jest w normalnej grawitacji pomimo wskakiwania w odwróconej formie. Później pojawia się łatwa kula z kilkoma pierścieniami i prostymi skokami, a po niej kostka z portalami grawitacyjnymi i paroma pierścieniami. W następnym fragmencie gracz musi ostrożnie wlatywać przez portale, uważając też na zamiany w UFO. Dalszy ciąg również jest w formie UFO z małym przerywnikiem statku w środku fragmentu. Po przejściu go tempo nagle zwalnia i poziom trudności maleje. Następna kostka polega głównie na rytmicznym skakaniu i jest ona łatwa dla większości graczy. Po niej następuje automatyczny segment i wyświetla się logo planszy z autorem poziomu. Po nim plansza kończy się.

Monety użytkownika Edytuj

  • Pierwsza jest przed fragmentem robota. Aby ją zdobyć gracz musi wpierw znaleźć klucz, który znajduje się pod drugim portalem fali, a następnie musi spaść na nią przed przemianą w robota.
  • Druga jest w segmencie kuli. Gracz podczas spadania w dół musi ominąć dwa górne pierścienie i spaść na zielony, który leży na dole plansze. Złapie on po drodze klucz, który umożliwi mu przejście przez ukryte przejście w ścianie.
  • Ostatnia jest w końcowej kostce. W 81% środkowa platforma umożliwia zejście na dół do ukrytego korytarza z pieniążkiem. Niestety należy zachować ostrożność, ponieważ przed nią gracz musi przeskoczyć dwie pary kolców.

Ciekawostki Edytuj

  • Poziom przekraczał domyślny limit bloków w Update 2.0, posiadając ich około 50,000.
  • Nazwa poziomu nawiązuje do jednej z kart Yu-Gi-Oh. Logo planszy również wzoruje się na niej.
  • Poziom prawdopodobnie otrzymał notę Demona w sposób niespodziewany, ponieważ Dudex zalecił wystawienie 8 gwiazdek (nota Insane).
  • Początkowo poziom miał muzykę Invincible autorstwa Deaf Kev, jednakże została ona usunięta z Newgrounds, więc Dudex zmienił muzykę na Never Give Up.

Film Edytuj

Geometry Dash 202:07

Geometry Dash 2.0 (Demon) - Mirror Force by Dudex GuitarHeroStyles

Poziom ze starą muzyką

Mirror Force - Geometry Dash01:39

Mirror Force - Geometry Dash

Poziom z obecną muzyką

Więcej z Fandomu