Meteoor Force
MeteorForce.png
Autor Bronks
ID 24820596
Trudność EasyDemon.pngŁatwy Demon?
Gwiazdki 0 Star.png (po ocenie prawdopodobnie 9-10 Star.png).
Formy Kostka, Statek, Kulka, Fala, Robot, UFO, Grawitacja, Prędkość,
Sekwencje K, Ku, S, K, F, R, S, U,
Muzyka The Force
TheForce.oga
Autor utworu MafiaPineApple
Data wydania 2016r.
Polecany? Obecnie nie jest oceniony.

Meteor Force (pl. Siła Meteorytu) to poziom Bossfight. Autor  ocenia poziom na 8 Star.png (Insane-Szalony).

OpisEdytuj

Poziom zaczyna się prostą kostką, podobną jak w -Sirius-. Następnie jest kulka, w tle jest stworzona twarz, za pomocą dekoracji, pojawia się dużo napisów, zachęcajoących do gry w poziom. Wyświetla się po kolei: Effects, Arts, Synch, Design, Gameplay, Bossfight, -Overall-, My Masterpiece,. Kulka posiada kilka portali antygrawitacyjnych. Następnie jest statek z kilkunastoma blokami na mapie (tak jak w Polargeist). Po tym jest kosta, nastęnie gracz zamienia się w fale i rozpoczyna się walka z Bossfight'em. Najpierw z ust wyladuje promień oraz kulki, próbujące nas zabić, ta sytaucja kilkakrotrnie się powtarza . Po tym wróg pojawia się na środku ekranu i trzeba uważać, aby nas "nie zjadł". Ostatecznie nieprzyjaciel wraca na swoją poprzednią pozcję, lecz zostaje tam pokonany. Fala zamienia się w robota, niezbyt trudnego robota. Po czym następuje segment statku, podobnego do pierwszego, lecz bloki są większe i pojawił się szlak, prowadzący, jak nie rozbić się. Ostatnia część to Ufo, po której pojawiaja się napisy (inspiracje, dedyki itp.), a gracz kończy poziom.

MonetyEdytuj

Monety są niezweryfikowane, co oznacza, że gracz obecnie nie dostanie za nich żadnych nagród.

  • W pierwszym statku nad 10 blokiem na dole pojawi się moneta.
  • W około 50% podczas walki z bossem, na dole ekranu pojawi się moneta.
  • 16 blok w drugim statku, jest miejscem 3 monety, jest niewidzialna można ją zobaczyć dopiero, w połowie drogi do 17 bloku.

CiekawostkiEdytuj

WideoEdytuj

Przejście poziomu przez Partition Zion .

EPIC BOSSFIGHT LEVEL! Geometry Dash meteor force - bronks (Inspired By FunnyGame)02:43

EPIC BOSSFIGHT LEVEL! Geometry Dash meteor force - bronks (Inspired By FunnyGame)

Więcej z Fandomu