FANDOM

Merg
Merg
Imię Max
Wiek 19
Narodowość Austria Austria
Wysłane etapy 0
Klan brak
Znany z: przechodzenie fanmade'ów i Demonów (Youtube)
Kanał na YT Merg
Liczba widzów ponad 130 000
Początek rozgrywki grudzień 2014 (1.9)

Merg jest austriackim youtuberem, który nagrywa w języku angielskim głównie dwie gry: Geometry Dash oraz Undertale.

Należy do jednych z lepszych graczy, ukończył dużo poziomów i szybko opanowuje nowe pułapki poziomów, nowe formy lub przedmioty. Merg często również przechodzi różnorakie wyzwania, niekoniecznie związane z GD (np. pokonanie bossa w Undertale bez otrzymania żadnych obrażeń, przejście "I Wanna Be The Boshy" na najwyższym poziomie trudności).

Obecnie jego najtrudniejszym Demonem jest Acropolis.

9 stycznia 2017 r. rozpoczął również nową serię, w której to próbuje przejść Terrarię w Expert Mode.

Ciekawostki Edytuj

  • Ma on siostrę i brata.
  • Przyjaźni się z EricVanWilderman, dlatego też często komentują oni swoje filmy nawzajem.
  • Merg przechodził oficjalne Demony osobno, więc Geometrical Dominator oraz Fingerdash są jedynymi oficjalnymi poziomami, które przeszedł osobno prócz Demonów (taką sytuację wywołały aktualizacje).
  • Jego nick Merg to skrót od "My Every Rotten Giggles".
  • Często mówi "Nice Trap", polski YT mógłby powiedzieć "Dobra Pułapka. Mówi tak często gdy zobaczy w innym miejscu niż wejdzie będzie pułapka, lub gdy w nią wpadnie.
  • Pierwsze poziomy (1-2, 5) przeszedł za pierwszym razem (bez monet), resztę początkowych etapów zaś także bardzo szybko. Prawdopodobnie posiada umiejętności, gdyż grał w The Impossible Game.
  • W porównaniu do większości Youtuberów, jest wyjątkowo spokojny i opanowany. Rzadko kiedy popada w złość podczas gry. Wyjątkami są poziomy tj. Soulless.
  • Merg bardzo lubi trudne gry i przeszedł wiele z nich. Jedyną serię, którą przerwał przed ukończeniem gry, była seria z gry "I wanna kill the Kamilia".
  • Przekazał on niegdyś informację, że kiedy GD zostanie zaktualizowane do wersji 2.1, rozpocznie tworzenie własnych Demonów.
  • Jego setny demon to Acropolis. Dokonał tego 22 maja 2017 roku.