Mechanical Showdown
Mechanicalshowdown
Autor Tongii
ID 27786218
Trudność MediumDemon średni Demon
Gwiazdki 10Star
Formy Kostka, Statek, Kula, Ufo, Fala, Robot, Grawitacja, Prędkość, Wielkość, Dual
Sekwencje K, S, Ku, Ku/Ku, F, F/F, U, S, R/R, R/K, Ku/Ku, S, U
Autor utworu BoomKitty
Muzyka Stomping Ground
StompingGround
Data wydania Styczeń 2017 r.
Polecany? Tak + Epic

Mechanical Showdown jest Demonem stworzonym przez Tongii. Składa się z dużych ilości ruchomych bloków oraz podchwytliwych przeszkód, które mogą sprawić trudności mniej doświadczonym graczom. Głównie uznawany jest za średniego Demona.

Opis Edytuj

Poziom rozpoczyna się prostą kostką z pierścieniami i pułapkami (czerwone zabijają gracza). Po niej plansza nagle nabiera mobilności i za pomocą statku należy manewrować między ruchomymi przeszkodami. Następna kula jest wyjątkowo prosta i polega na wybraniu odpowiednich pierścieni. Po krótkiej podwójnej kuli pojawia się fala, która jest szybka i może ona sprawić drobne trudności dla osób niedoświadczonych w tym trybie gry. Po planszy przesuwają się ruchome obiekty, które mogą rozproszyć gracza, kończąc jako łatwiejsza podwójna fala. ufo jest dość podchwytliwe z powodu dziwnego wyczucia czasu i ruchomych "potworów". Dalszy statek wymaga ostrożnego latania, jednakże jest dość dużo miejsca na manewrowanie.

Dalej pojawia się podwójny robot z kilkoma prostymi skokami, jednakże gracz musi wykonać je dość szybko. Po nim występuje podchwytliwy dual (kostka i robot), w którym gracz musi głównie skupić się na robocie. Po niej pojawia się kula, która jest prosta, lecz wymaga szybkich skoków. Dalszy statek wymaga odrobiny prostego latania i ostatnie ufo posiada dość dużo wolnego miejsca, przez co nie jest ono zbyt trudne. Po nim etap się kończy.

Monety Użytkownika Edytuj

  • Pierwsza jest na początku poziomu. Po odbiciu się o pierwszy pierścień, gracz nie może skoczyć do pierścienia grawitacyjnego. Zamiast tego powinien polecieć w górę i odbić się o pierścień, który znajduje się nad nim. Przenosi on ją w stronę platformy u góry.
  • Druga moneta jest w statku w 71%. Aby ją zdobyć, gracz musi wpierw znaleźć klucz w 50%, który jest schowany w małym tunelu w ścianie. Po zdobyciu go wejście do tamtej monety tam się odblokowuje, lecz po wejściu należy lekko podnieść się statkiem, gdyż można ją ominąć pomimo tego.
  • Ostatnia jest w 93%. Jest schowana u dołu pod cienką ścianką na końcu fragmentu UFO. Gracz musi ostrożnie wlecieć pod blok z piłą i spamować pod nim, aby nie wpaść w pułapkę pod nią. Jeżeli zrobi to w sposób odpowiedni, przejdzie przez małą dziurę i zdobędzie pieniążek.

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to pierwszy etap, który otrzymał notę "Epic" po wydaniu Update 2.1.
  • Mechanical Showdown jest trzecim poziomem w Demon Gauntlet.
  • Istnieje kontynuacja poziomu o nazwie "Cybernetic Showdown".
  • A także prequel - "Mantis Showdown".

Film Edytuj

EL PRIMER DEMON "EPIC" de Geometry Dash! (Mechanical Showdown by Tongii) GuitarHeroStyles02:05

EL PRIMER DEMON "EPIC" de Geometry Dash! (Mechanical Showdown by Tongii) GuitarHeroStyles

Demon Gauntlet.
SidestepTractionMechanical ShowdownVibrationHeLL