FANDOM

Mechanical Showdown
Mechanicalshowdown
Autor Tongii
ID 27786218
Poziom trudności MediumDemon Średni Demon
Gwiazdki 10Star
Formy Kostka, Statek, Kula, Ufo, Fala, Robot, Grawitacja, Prędkość, Wielkość, Dual
Sekwencje K, S, Ku, Ku/Ku, F, F/F, U, S, R/R, R/K, Ku/Ku, S, U
Autor utworu BoomKitty
Muzyka Stomping Ground
StompingGround
Data wydania styczeń 2017 r.
Status epic

Mechanical Showdown jest Demonem stworzonym przez Tongii. Składa się z dużych ilości ruchomych bloków oraz podchwytliwych przeszkód, które mogą sprawić trudności mniej doświadczonym graczom. Głównie uznawany jest za średniego Demona. Trwa on 1 minutę i 1 sekundę (long), przy czym niewidzialne auto na końcu poziomu zajmuje około 4 sekund.

Opis Edytuj

Poziom rozpoczyna się prostą kostką z pierścieniami i pułapkami (czerwone zabijają gracza). Po niej plansza nagle nabiera mobilności i za pomocą statku należy manewrować między ruchomymi przeszkodami. Następna kula jest wyjątkowo prosta i polega na wybraniu odpowiednich pierścieni. Po krótkiej podwójnej kuli pojawia się fala, która jest szybka i może ona sprawić drobne trudności dla osób niedoświadczonych w tym trybie gry. Po planszy przesuwają się ruchome obiekty, które mogą rozproszyć gracza, kończąc jako łatwiejsza podwójna fala. ufo jest dość podchwytliwe z powodu dziwnego wyczucia czasu i ruchomych "potworów". Dalszy statek wymaga ostrożnego latania, jednakże jest dość dużo miejsca na manewrowanie.

Dalej pojawia się podwójny robot z kilkoma prostymi skokami, jednakże gracz musi wykonać je dość szybko. Po nim występuje podchwytliwy dual (kostka i robot), w którym gracz musi głównie skupić się na robocie. Po niej pojawia się kula, która jest prosta, lecz wymaga szybkich skoków. Dalszy statek wymaga odrobiny prostego latania i ostatnie ufo posiada dość dużo wolnego miejsca, przez co nie jest ono zbyt trudne. Po nim etap się kończy.

Monety Użytkownika Edytuj

  • Pierwsza jest na początku poziomu. Po odbiciu się o pierwszy pierścień, gracz nie może skoczyć do pierścienia grawitacyjnego. Zamiast tego powinien polecieć w górę i odbić się o pierścień, który znajduje się nad nim. Przenosi on ją w stronę platformy u góry.
  • Druga moneta jest w statku w 71%. Aby ją zdobyć, gracz musi wpierw znaleźć klucz w 50%, który jest schowany w małym tunelu w ścianie. Po zdobyciu go wejście do tamtej monety tam się odblokowuje, lecz po wejściu należy lekko podnieść się statkiem, gdyż można ją ominąć pomimo tego.
  • Ostatnia jest w 93%. Jest schowana u dołu pod cienką ścianką na końcu fragmentu UFO. Gracz musi ostrożnie wlecieć pod blok z piłą i spamować pod nim, aby nie wpaść w pułapkę pod nią. Jeżeli zrobi to w sposób odpowiedni, przejdzie przez małą dziurę i zdobędzie pieniążek.

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to pierwszy etap, który otrzymał notę epic po wydaniu update 2.1.
  • Mechanical Showdown jest trzecim poziomem w Demon Gauntlet.
  • Istnieje kontynuacja poziomu o nazwie "Cybernetic Showdown", aa także prequel - "Mantis Showdown".
  • Jest on pierwszym poziomem, który znalazł się w zakładce "Weekly Demon", co czyni go pierwszym Demonem, który można przejść 3 razy osobno, oddziałując (uczciwie) na licznik Demonów gracza.
    • Teoretycznie jest on drugim poziomem, gdyż wpierw RobTop dodał poziom "Kitty" autorstwa F3lixsram, jednakże zmienił on planszę, ponieważ nie była ona zbyt przyjazna dla słabszych graczy i dla posiadaczy mobilnej wersji gry.

Film Edytuj

EL PRIMER DEMON "EPIC" de Geometry Dash! (Mechanical Showdown by Tongii) GuitarHeroStyles02:05

EL PRIMER DEMON "EPIC" de Geometry Dash! (Mechanical Showdown by Tongii) GuitarHeroStyles

Demon Gauntlet.
SidestepTractionMechanical ShowdownVibrationHeLL