FANDOM

Magmatic Sanctuary
Magmatic.jpg
Autor etapu RadiationV2
ID etapu 27448202
Poziom trudności Harder.png Trudniejszy
Gwiazdki 6Star.png
Formy Kostka, Statek, Kula, Ufo, Fala, Robot, Grawitacja, Wielkość, Prędkość, Teleportacja
Sekwencje K, S, K, F, U, S, K, Ku, F, K, Ku, S, K, Ku, F, U, Ku, R, F, K, S, U, K, Ku, F, R, Ku, U, F, K, S, K, S, K, S, K
Autorzy utworu Xtrullor & Panda Party
Muzyka Sheol
Data wydania 4 kwartał 2016 r.
Status Featured

Magmatic Sanctuary jest poziomem, który znajduje się w Fire Gauntlet. Jest on najtrudniejszym etapem tego Gauntletu. Autorem etapu jest RadiationV2.

Opis Edytuj

Poziom rozpoczyna się prostą kostką, która prowadzi do równie łatwego i powolnego statku z ruchomymi obiektami. Następna jest szybsza kostka, podobna do pierwszej, lecz ze zmianami grawitacji i większą ilością pierścieni. Po niej pojawia się fala oddzielona kilkusekundowymi spamami mini-falą. Następne jest powolne ufo, które kończy się krótkim spamem portali grawitacyjnych i przejściem w statek. Po nim pojawia się kolejna kostka i kula, które przygotowują się do "dropu" utworu.

Następna mini-fala rozpoczyna segmenty z częstymi zmianami prędkości. Oddzielona kostką, prowadzi do kuli, a następnie krótkiego statku, który oddzielony jest kostką. Po krótkiej kuli gracz ma do czynienia z następną mini-falą, krótkim ufo, kulą i bardzo prostym robotem. Następna jest fala, w której gracz musi unieść się do góry, aby kamera się podniosła, spadając w formie mini-fali i wracając ponownie do normalnej. Dalej jest krótka kostka, pół-automatyczny statek, króciutkie ufo, kostka, kula, odwrócona fala z portalem teleportującym, króciutki robot, kula, ufo, automatyczna fala, kostka i statek z króciutkim mini-bossem. Następny jest portal kostki, statku i następnej kostki, który prowadzi do kolejnego segmentu statku z mini-bossem. Po niej gracz zamienia się w kostkę i musi wykonać kilka prostych skoków, aby ukończyć etap.

Monety Użytkownika Edytuj

  • Pierwsza jest w 30%. Gracz musi wlecieć w mały tunel w dolnej ścianie i wrócić na normalną drogę.
  • Następną monetę można znaleźć przy 65%. Aby ją odblokować, gracz musi zdobyć ukryty klucz w 63%, który znajduje się w środkowej ścianie podczas mini-fali.
  • Ostatnia znajduje się w 78%. Po wejściu w portal kostki, gracz musi skoczyć w jej stronę i odbić się o błękitny pierścień, aby wrócić na normalną drogę.

Ciekawostki Edytuj

  • Magmatic Sanctuary początkowo było pierwszym etapem w Fire Gauntlet, jednakże RobTop spotkał się z krytyką, iż plansza była zbyt trudna jak na pierwszy poziom w Gauntletach, stąd została ona przeniesiona na sam koniec.
  • Jest to, jak na ironię, jedyny poziom w Fire Gauntlet, który zbudowany jest w ognistym klimacie.
  • Jest to jeden z najdłuższych etapów z Gauntletów, trwający prawie dwie minuty.

Film Edytuj

Magmatic Sanctuary - RadiationV2 (3 Coins) Geometry Dash02:01

Magmatic Sanctuary - RadiationV2 (3 Coins) Geometry Dash

Fire Gauntlet
Fire Gauntlet.png
OuterSpace • OverTure • First Race • Shock • Magmatic Sanctuary

Więcej z Fandomu

Losowa wiki