FANDOM

Lunatic Doom Machine
Ldm
Autorzy etapu Andromeda i Optagonus
ID 10207247
Poziom trudności InsaneDemon Szalony demon
Gwiazdki 10Star
Formy Kostka, Statek, Kula, Fala, Ufo, Grawitacja, Prędkość, Dual, Wielkość
Sekwencje K,Ku,S,Ku,F,S,K/K,Ku,S, F, S
Autor utworu Raigon50
Muzyka Lunatic Princess (Raigon MIX)
Data wydania 2015 r.
Polecany? (Featured) Tak

Lunatic Doom Machine jest kolaboracją stworzoną przez Andromedę i Optagonusa, zweryfikowaną przez SrGuillestera. Poziom ten został stworzony pod koniec wersji 1.9.

Opis Edytuj

Poziom rozpoczyna się w powolnej prędkości dość prostą, ale lekko mylącą kostką. Po chwili gracz przechodzi w formę kuli, która wymaga szybkiej reakcji. Mimo swojego wygląda nie jest ona trudna. Po chwili musimy ostrożnie latać małym statkiem na potrójnej szybkości. Następnie gracz przechodzi w formę dużej kuli, w której trzeba wykazać się dużą precyzją. Potem zostajemy spowolnieni do podstawowej szybkości, gdzie skaczemy za pomocą ufo, a w tle pojawia się nazwa poziomu i nicki twórców. Następnie wraz z muzyką przyspiesza nasza postać, zostajemy zamienieni w falę, którą trzeba ostrożnie latać. Do wyprowadzenia nas z równowagi służą portale zmieniające wielkość. Następnie zostajemy przemienieni w statek, którym wymaga prostego latania. Po drodze napotykamy też portale zmieniające wielkość i grawitację. Po statku wlatujemy w portal zmieniający nas w podwójną kostkę, którymi należy ostrożnie skakać po klockach (moment wymaga dobrej pamięci), a po chwili zostajemy przeobrażeni w pojedynczą kulę. Po kuli zostajemy ponownie przemienieni w statek, który jest znacznie trudniejszy od pierwszego, przez węższe przejścia oraz zmiany grawitacji i wielkości. Po tym fragmencie zostajemy przemienieni w spowolnioną falę, a następnie w statek, po czym wkraczamy na linię mety.

Faile Edytuj

  • MaxiS9 padł na 72% i 78%
  • Pacosky18 popełnił błąd na 97%
  • Dasilio popełnił błąd na 97%

Ciekawostki Edytuj

  • Początkowo poziom znajdował się na koncie Andromedy, gdzie zyskał gwiazdki, jednak stracił on notę demona po tym, jak wyszło na jaw, że gracz używa cheatów. Niedługo potem poziom został zweryfikowany przez SrGuillestera, gdzie zyskał ponownie notę demona.
  • Poziom trwa 57 sekund, przez co kwalifikuje się jako poziom medium.
  • Ostatnia fala, pierwsza kula oraz ostatni statek są wzorowane na Cataclysm, natomiast występujące w poziomie krzyże są nawiązaniem do Necropolis. Podwójna kostka wydaje się też być wzorowana na Death Moon.

Film Edytuj

Geometry Dash - Lunatic Doom Machine by SrGuillester (Demon) Complete (Live)01:23

Geometry Dash - Lunatic Doom Machine by SrGuillester (Demon) Complete (Live)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki