FANDOM

Lit Fuse
Litfuse
Autor Krazyman50
ID 15122517
Trudność Demon Trudny Demon
Gwiazdki 10Star
Formy Kostka, Statek, Kula, Fala, Ufo, Robot, Grawitacja, Prędkość, Dual, Wielkość
Sekwencje K, S, U/S, U/F, K, U, Ku, F, S, R, K, S, U, F, S, Ku, K
Autor utworu Cacola
Muzyka Lit Fuse
LitFuse
Data wydania 4 kwartał 2015 r.
Polecany (Featured)? Tak

Lit Fuse jest Demonem stworzonym przez Krazyman50. Jest to jeden z pierwszych poziomów, który pokazuje jego specyficzny styl budowy. Uznawany jest za trudnego lub bardzo trudnego Demona. Trwa również ponad dwie minuty.

Opis Edytuj

Plansza rozpoczyna się powolną kostką z ciemnym tłem i świecącymi na kolorowo blokami. Na drodze napotyka się dość duże ilości pierścieni, które wymagają odrobiny zapamiętywania. Później ikona zostaje wyrzucona do portalu statku, a w tle zaczynają świecić kolorowe paski. Jest to długi fragment, w którym gracz musi bardzo ostrożnie latać prosto oraz przelatywać przez portale, które odwracają jego grawitację. Później bloki zaczynają migać zamiast tła, a na drodze napotykane są mieszane duale - Statek i UFO, oraz fala z UFO. Skupia się on na szybkim i rytmicznym klikaniu, uważając przy okazji na okazyjne zmiany grawitacji. Muzyka spowalnia i kostka powoli unosi się w górę.

Muzyka nagle przybiera intensywnego tonu, w tle pojawiają się wirujące kształty formułujące gwiazdy wraz z ciągłymi zmianami kolorów. Rozpoczyna się szybkim UFO z wieloma zmianami grawitacji, krótką kulą, dość precyzyjną falą i statkiem, szybkim robotem z kilkoma prostymi skokami, kostką z kilkoma pierścieniami i następnym statkiem, lecz nieco trudniejszym. Od tego momentu plansza wielokrotnie zaczyna unosić się w górę i w dół, zmieniając przy okazji formy ikony. Pod koniec gracz spada w dół i pojawia się napis "Krazy", a za nim meta.

Ciekawostki Edytuj

  • W pierwotnej wersji istniała mała ukryta ścieżka w ostatnim segmencie. Krazyman zauważył ją i poprawił błąd w aktualizacji.
  • Jest to jeden z jego pierwszych etapów, które ukazują jego specyficzny styl budowy - bardzo prostą budowę bloków oraz kolorowe i unikatowe tła z imponującymi detalami.
  • Jest to tysięczny Demon NoctaFly.

Film Edytuj

Geometry Dash - Lit Fuse Verified (Live)02:34

Geometry Dash - Lit Fuse Verified (Live)