FANDOM

Laser Room
Laseroom
Autor etapu TrueNature
ID etapu 1777565
Poziom trudności Łatwy Demon EasyDemon
Gwiazdki 10 Star
Formy Kostka, Statek, Ufo, Kula, Grawitacja, Wielkość, Prędkość, Dual, Lustro
Sekwencje K, S, U, K, Ku, S
Autor utworu DJ-Nate
Muzyka Clubstep
Polecany (Featured)? Tak
Data wydania Sierpień 2014 r.

Laser Room jest bardzo łatwym Demonem stworzonym przez TrueNature. Plansza powstała w wersji 1.8 i znajduje się w Demon Pack 17. Jest to jeden z najczęściej pobieranych Demonów w grze.

Opis Edytuj

Znaczna część poziomu przedstawia się w podwójnej prędkości. Rozpoczyna się on kostką z dość prostymi skokami, lecz z drobnymi elementami pamięciowymi. Po nim kostka się pomniejsza i pojawiają się kolejne fragmenty pamięciowe. Jest on dość podchwytliwy, lecz po drobnej praktyce nie powinien on sprawiać trudności. Dalszy ciąg jest niesymetrycznym dualem. Pomimo różnych przeszkód u każdej z kostek, skoki są proste i nie wymagają większych kombinacji. Następnie duplikat znika i po chwili przemienia się w statek ze zmianami grawitacji i falistymi zakrętami. Dalszy ciąg jest ufo podobnym do poprzedniego statku.

Po przejściu przez portal lustrzany, ikona ponownie zamienia się w kostkę. Następują kolejne segmenty pamięciowe, lecz nie są trudne. Przerywnikiem jest króciutka kula z pierścieniem w ziemi, który prowadzi do odwróconego statku. Gracz musi ostrożnie przejść przez dwa portale grawitacyjne i ominąć przeszkody. Na końcu pojawia się podpis autora, lecz gracz musi utrzymywać się w powietrzu, aby nie uderzyć w kolce. Za sygnaturą pojawia się meta.

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to jeden z najpopularniejszych Demonów w grze, z ogromną ilością pobrań i polubień.
  • Prawie cały poziom przedstawiony jest w podwójnej prędkości. Jedyne zmiany to bardzo krótki moment w pojedynczej i ostatni statek, który pędzi z potrójną prędkością.

Film Edytuj

Geometry Dash- Laser Room - By Nature (me!)-001:12

Geometry Dash- Laser Room - By Nature (me!)-0

Więcej z Fandomu

Losowa wiki