FANDOM

La Campanella
Lacampanella
Autor Etapu FunnyGame
ID Etapu 3757912
Trudność Szalona
Gwiazdki 8
Formy Kostka, Statek, Kula, UFO, Fala, Grawitacja, Prędkość, Wielkość, Dual
Sekwencje K, S, F, K, Ku/Ku, Ku, U, K, S, F
Autor Utworu Cranky
Muzyka La Campanella Nu Rave
Data wydania Grudzień 2014 r.
Polecany? Tak

La Campanella jest popularnym Demonem autorstwa FunnyGame. Został on stworzony w Update 1.9 i jest uznawany on za jeden z jego charakterystycznych poziomów. Składa się on z różnych unikatowych dekoracji i efektów jak na możliwości wersji 1.9.

Opis Edytuj

Poziom rozpoczyna się prostą kostką z małymi kolcami. Prowadzi ona do statku, którym trzeba przelatywać przez pokazaną ścieżkę i omijać nuty, o które można się rozbić. Dalszym fragmentem jest fala z porozrzucanymi piłami i migającymi dekoracjami, która prowadzi do krótkiej kostki i następnie podwójnej kuli z dość prostymi skokami. Pod koniec duplikat znika i manewrowanie jest jeszcze łatwiejsze. Następne jest UFO z blokami przypominającymi trójwymiarowe bryły, fragmentem z efektem zanikającego obrazu i skokami pomiędzy grupami pił z kilkoma podchwytliwymi skokami. Po krótkiej przerwie tempo przyspiesza i gracz za pomocą kostki musi w szybkim tempie odbijać się o nadchodzące pierścienie. Następny statek jest prosty, ponieważ polega na omijaniu porozrzucanych bloków z otwartym terenem. Ostatnim fragmentem jest fala z wielokrotnymi zmianami prędkości i kolorowymi piłami, które stają na drodze. Po przejściu go pojawia się napis "End" i plansza kończy się.

Ciekawostki Edytuj

  • Poziom często jest chwalony, ponieważ FunnyGame stworzył dość unikatowe obiekty i efekty jak na możliwości w Update 1.9. Przykładami są nuty, bloki przypominające klawisze pianina, bądź efekt zanikania ekranu przed UFO z kolorowymi piłami.
  • Utwór muzyczny jest remiksem kompozycji Ferenca Liszta o nazwie La Campanella.
    • Niestety został on usunięty ze strony Newgrounds z powodu złamania praw autorskich. Mimo to etap nie utracił statusu Featured.
  • Niektóre fragmenty nawiązują do innych poziomów, m.in. efekty z ostatniej kostki przypominają te w Death Moon.

Film Edytuj

Geometry Dash 102:19

Geometry Dash 1.9 - La Campanella by FunnyGame

Więcej z Fandomu

Losowa wiki