FANDOM

Krazyman50
KM50
Imię David
Data urodzenia lipiec 2001 r.
Narodowość Amerykanin (stan Michigan)
Wysłane etapy 16 (2 ocenione)
Klan GS
Znany z YouTube, Niesamowite demony, streamy, tworzenie poziomów
Kanał na YT [1]
Liczba widzów ponad 66,000
Największe osiągnięcie weryfikacja Black Blizzard
Początek rozgrywki marzec 2015 (1.9) lub wcześniej
Krazyman50 jest bardzo doświadczonym i popularnym amerykańskim graczem, który znany jest z ukończenia wielu wymagających Demonów. Jego największymi osiągnięciami są: Poltergeist, Down Bass, Alphabet X, Ultrasonic, Colorful Overnight, 8o oraz Cataclysm. Zweryfikował również inne ciężkie poziomy, m.in.: Black Blizzard, Phobos, Conical Depression, Lit Fuse, Rearmed, Falling Up, Hi. Brał również udział w kolaboracji Cosmic Calamity oraz Valor. Pierwszy z nich początkowo planował zweryfikować, jednakże zrezygnował ze względu na przesadny poziom trudności. Poziom został później znerfiony i zweryfikowany przez użytkownika o nicku SrGuillester.

Krazy korzystał z monitora o częstotliwości odświeżania 60hz - jest to rzadko spotykane wśród profesjonalnych graczy i świadczy o jego umiejętnościach. Jest często uznawany za najlepszego gracza korzystającego z tego typu monitorów.

Krazyman generalnie tworzy tylko Demony, które są przeznaczone dla doświadczonych graczy. Często streamuje swoją grę, lecz nie gra tylko i wyłącznie w GD. Sporadycznie można także zauważyć, jak gra w Soundodger+ lub w Terrarię.

W styczniu 2017 roku Krazyman przejął weryfikację Quantum Processing, które początkowo miało być weryfikowane przez Riota, lecz zrezygnował. Obecnie jego rekordem jest 63%. Poziom został zweryfikowany przez Rampage 12 października 2017 roku.

Riot przed odejściem od społeczności GD przesłał dotację dla Krazymana, składając się dla niego na nowy monitor. Od 24 lutego 2017 r. Krazyman zaczął grać na nowym monitorze z częstotliwością odświeżania 144hz, jednak lagi nie pozwalały i nie pozwalają mu grać i streamować w dogodny sposób, toteż korzysta z niego w częstotliwości odświeżania 60hz (wyjaśnił tę kwestię na streamie).

21 maja zweryfikował on Black Blizzard, który jest uznawany za poziom trudniejszy od Bloodbath.

Ciekawostki Edytuj

  • Krazy stworzył niewidzialną wersję Deadlocked, którą zweryfikował 21 listopada 2015 roku, po dokonaniu około 2800 prób. Została ona oceniona przez RobTopa.
  • Poziom Conical Depression został zainspirowany starym etapem o nazwie "Sneezing Cats", który początkowo był wyzwaniem, lecz Krazy postanowił je rozszerzyć.
  • Niektórzy gracze krytykują jego streamy, gdyż w przeciwieństwie do innych użytkowników, u Krazymana panują dość surowe zasady, których widzowie muszą przestrzegać.
  • Stworzył niegdyś ekstremalnego Demona o nazwie Low Death (parodia poziomu High Life), jednakże usunął go ze względu na presję, którą wywoływali na niego jego widzowie. Krazy stwierdził, że poziom powinien umrzeć, a wspominanie o nim będzie karane na streamach.
    • Krazy planował odnowić Low Death pod warunkiem, że użytkownicy przestaną wywierać na nim presję. Kopię nadal posiada, lecz gra w nią sporadycznie i gdy tylko ma na to ochotę.
    • Z czasem Krazy jednak zmienił zdanie i stwierdził, że weryfikacja wyżej wymienionego poziomu nie ma już zbyt wielkiego znaczenia, gdyż poziom ten jest stary i nie jest marnowania czasu na to. Przestał również karać użytkowników za wspominanie na temat Low Death na jego kanale dopóki nie jest to spam.
    • Krazy zaprojektował również koszulkę o treści "Verify Low Death", która jest memem na jego kanale. Jest ona dostępna do kupienia.
  • Posiada rangę moderatora poziomów w grze.
  • Posiada zweryfikowane konto na oficjalnym forum o GD.
  • Krazy stworzył dla żartu poziom o nazwie "Didniato", który polega w większości na prostym lataniu statkiem.
  • Kiedyś Krazy grał w Super Hexagon i Duet. W Terrarię i Soundodger+ nadal gra, lecz rzadko je nagrywa.
  • Jest dosyć rzadkim typem gracza, gdyż radzi sobie dobrze zarówno w tworzeniu, jak i przechodzeniu etapów (podobnie jest z Manixem), a większość graczy, albo są dobrzy w przechodzeniu, ale już gorsi w tworzeniu, albo na odwrót.
  • RobTop kiedyś namówił Krazymana i Manixa, aby stworzyli poziom o nazwie "M A N I X" z niewidzialnymi blokami, a on go oceni. Krazy zrobił poziom pierwszy. Niestety RobTop tylko żartował i nie ocenił etapu. Parę dni później Manix wysłał widzialną wersję poziomu, która została poddana ocenie (Demon) przez twórcę gry.
  • Pierwotna wersja M A N I X została oceniona i jest Insane Demonem.