FANDOM

Konta użytkowników pozwalają zapisać stan gry i zachować dane w chmurze, aby móc przechować kopię zapasową stanu gry. Funkcja jest bardzo przydatna w razie wystąpienia awarii, bądź do gry na różnych urządzeniach.

Każdy użytkownik posiada swój własny login, hasło, e-mail (potrzebny do weryfikacji) oraz dane wraz ze statystykami. Zarejestrowani gracze posiadają nick wypisywany żółtym tekstem, podczas gdy goście mają zielony nick.

Rejestracja jest darmowa i daje graczom dodatkowe możliwości. Oprócz tego, będą zabezpieczeni przed niespodziewanymi awariami, tworząc kopie zapasowe, które zapisują się w chmurze.

Profile Użytkowników Edytuj

Profil

Przykładowy profil użytkownika

W wersji 2.0 oprócz samych kont dodano również profile, które wyświetlają statystyki (gwiazdki, monety, liczbę ukończonych Demonów i wysłane etapy) oraz aktywność danego użytkownika. Pozwalają one na wiele czynności, m.in.:
  • wysyłanie komentarzy
  • dodawanie oraz sprawdzanie listy znajomych
  • wysyłanie i sprawdzanie prywatnych wiadomości
  • blokowanie niechcianych użytkowników
  • ustalanie zakresu prywatności (zakres graczy, którzy mają pozwolenie na wysyłanie wiadomości do tejże osoby)
  • wprowadzenie linku do profilu na niektóre Social Media ( Youtube , Twitch , Twitter )

Funkcje te umożliwiają zarówno kontakt z innymi graczami, jak i szybkie wyszukiwanie osób, które są często odwiedzane przez użytkownika. Umożliwia to także obserwowanie właścicieli kont i sprawdzanie ich plansz.

Ciekawostki Edytuj

  • W wersji 2.01 istnieją błędy związane z przechowywaniem danych. Zdarza się czasem, że funkcja zapisu nie zadziała poprawnie, w przeciwieństwie do przycisku wczytania. Należy na to uważać, aby nie utracić danych. RobTop prawdopodobnie rozważa jego naprawę. Nie jest on zbyt częsty.
  • Jeżeli gracz korzysta z wersji 2.0, może mieć problemy z wyświetleniem profili użytkowników, bądź będą one posiadały nieaktualne lub nieprawidłowe statystyki.
  • RobTop również posiada własne konto. Niegdyś opublikował komentarz "So you found me... sneaky sneaky".
    • Komentarz ten został usunięty (oraz zastąpiony komentarzem "So you found me? :D" 31 października), wraz z etapem Spike Spike - mógł uczynić to haker Anaban.
    • Autor gry posiada specyficzny kolor czcionki. Wszelkie jego komentarze wyświetlane są jasnoniebieskim kolorem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki