FANDOM

Knobbelboy
Knobbel
Imię ?
Data urodzenia 30 października 2001
Narodowość Holandia
Wysłane etapy 13 (4 ocenione)
Klan ?
Znany z: YouTube, ciężkie Demony, tworzenie etapów, weryfikacja Bloodlust, streamy
Kanał na YT [1]
Liczba widzów ponad 50,000

Knobbelboy (także Knobbel) jest znanym i doświadczonym graczem, który ukończył wiele bardzo trudnych Demonów, w tym: Bloodbath, Cataclysm oraz The Hell Factory. Często streamuje swą rozgrywkę na Twitchu, szczególnie, gdy przechodzi ciężkie poziomy. Zajmuje się on także kreowaniem poziomów.

16 sierpnia 2016 r. Quasar ogłosił, że rezygnuje z gry w Geometry Dash, ze względu na nudę i nawracające bóle palca. Knobbelboy postanawia przejąć weryfikację Bloodlust.

3 stycznia 2017 r. Knobbelboy zdołał zweryfikować trzecią kolaborację stworzoną przez TeamN2 - Artificial Ideology.

2 marca 2017 r. Knobbelboy zdobył 68% w Bloodlust, pokonując całą część Bloodbath.

W lutym 2017 roku rozpoczął pracę nad God Eater, nowym nadchodzącym ekstremalnym Demonem, jednakowoż sprawy doczesne ne pozwalały mu wówczas na pełne oddanie się owemu projektowi.

25 kwietnia 2017 r. Knobbelboy zdobył 15-85 w Bloodlust.

6 czerwca 2017 r. Knobbelboy pokonał 76% w Bloodlust.

9 czerwca 2017 roku o godzinie 20:48 zdobył 97% w Bloodlust. Niedługo potem się rozbił na 98%. Są to niezaprzeczalnie najgorsze porażki w historii gry.

Ciekawostki Edytuj

  • W jednym ze swych filmów Knobbelboy pokazał, jak stworzyć demoniczne buźki w edytorze poziomów - [2].
  • Bierze udział w kolaboracji Fusion Z, która ma być ostatnią częścią trylogii Manixa.
  • Dnia 10 czerwca na streamie po rozbiciu się na 56% w Bloodlust, Knobbelboy zaczął płakać.
  • Powiedział on raz na streamie, że na wakacje zamierza udać się do Polski, dokładniej do Poznania. Cała sytuacja miała miejsce w 2017 roku (wakacje w sierpniu, zapowiedź zaś w lipcu).
  • Knobbelboy nie raz przekazał widzom na streamie, iż jego ulubionym etapem jest Windy Landscape. Podczas streama QnA, zorganizowanego z okazji 50 tysięcy subskrybcji na YT, przyznał także, że z powodów osobistych, których nie potrafił wyjaśnić (można by określić to jako nabyty nawyk), po prostu nie lubi A Bizarre Phantasm.
    • Dzięki ów streamie dowiedzieliśmy się również, iż jego symbol (patrz skrzydło w logu) powstał zwyczajnie przy tworzeniu Dark Rainbow Rebirth, nie jest on zbytnio zaangażowany w swej pracy jako moderator oraz wielu innych rzeczy, w tym prywatnych preferencji, nie dotyczących GD itp.