FANDOM

Knobbelboy
Knobbel.png
Imię ?
Wiek 15
Narodowość Holandia
Wysłane etapy 14 (4 ocenione)
Klan ?
Znany z: YouTube, ciężkie Demony, tworzenie etapów, weryfikacja Bloodlust, streamy
Kanał na YT [1]
Liczba widzów ponad 23,000

Knobbelboy jest znanym i doświadczonym graczem, który ukończył wiele bardzo trudnych Demonów, w tym: Bloodbath, Cataclysm oraz The Hell Factory. Często streamuje swą rozgrywkę, szczególnie gdy przechodzi ciężkie poziomy. Zajmuje się on także kreowaniem poziomów.

16 sierpnia 2016 r. Quasar ogłosił, że rezygnuje z gry w Geometry Dash, ze względu na nudę i nawracające bóle palca. Knobbelboy postanowił przejąć weryfikację Bloodlust.

3 stycznia 2017 r. Knobbelboy zweryfikował trzecią kolaborację stworzoną przez TeamN2 - Artificial Ideology.

2 marca 2017 r. Knobbelboy zdołał zdobyć 68% w Bloodlust, pokonując całą część z Bloodbath.

Obecnie pracuje nad God Eater, nowym nadchodzącym ekstremalnym Demonem.

25 kwietnia 2017 r. Knobbelboy zdobył 15-85 w Bloodlust

6 czerwca 2017 r. Knobbelboy pokonał 76% w Bloodlust

9 czerwca 2017 roku o godzinie 20:48 zdobył 97% w Bloodlust. Niedługo potem się rozbił na 98%. Są to najgorsze porażki w historii gry.

Ciekawostki Edytuj

  • W jednym ze swych filmów, Knobbelboy pokazał jak stworzyć demoniczne buźki w edytorze poziomów - [2].
  • Bierze udział w kolaboracji Fusion Z, która ma być ostatnią częścią trylogii Manixa.
  • Dnia 10 czerwca na streamie po rozbiciu się na 56% w Bloodlust, Knobbelboy zaczął płakać.
  • Powiedział on raz na streamie, że na wakacje zamierza udać się do Polski, dokładniej do Poznania.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki