FANDOM

Auto
Ta strona to zalążek artykułu. Jeśli możesz, rozbuduj go.

Kenos - przyszły poziom autorstwa Bianoxa, który zostanie zweryfikowany przez ChiefFlurriego, zajmującymego się także weryfikacją Fusion Z.  To także remake popularnego poziomu Noobasa -Sakupen Hell, zweryfikowanego przez TrusTę.

Opis

Poziom zaczyna się żółtym jump padem a potem trzeba skoczyć do 2 portali grawitacyjnych.

Pierwszy z nich jest żółty z żółtym jump ringiem a drugi niebieski z żółtym

jump ringiem. Trza wyczuć moment aby skoczyć z jump ringa na drugi portal i z drugiego portalu przez kolce na fioletowego jump ringa. A potem trafić przez kolejne kolce na niebieskiego jump ringa ukrytego w bloku. A z niego do portalu grawitacyjnego niebieskiego po którym trzeba skoczyć na żółty jumpring. Potem przechodzimy w małą kule po której trzeba kliknąć na 2 zielone jumpringi a potem przejść w zwykłą kostke.

Potem skoczyć z rózowego jumpringa na niebieski a z niebieskiego w portal grawitacyjny niebieski. Potem na żółty jumpring a z niego na kolejny rózowy jumpring a z niego na trzy niebieskie jumpringi na które trzeba tzw. Jitterclickować jak to Aether mówi. A z trzeciego w portal niebieski ze skokiem przez dwa kolce.

Film do Kenos Edytuj

OUTDATED FULL LAYOUT Kenos by ChiefFlurry, Bianox and more!02:26

OUTDATED FULL LAYOUT Kenos by ChiefFlurry, Bianox and more!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki