FANDOM

Kappaclysm
Kappaclysm.jpg
Autor Glittershroom, Evasium
ID 7485599
Trudność Harder.png Trudniejsza
Gwiazdki 6Star.png
Formy Kostka, Statek, Kula, Ufo, Fala, Grawitacja, Wielkość, Prędkość, Dual
Sekwencje K, Ku, F, S, U, K, Ku, U, S, S/S, F, K, S
Autor utworu Dimrain47
Muzyka At The Speed of Light
ATSOF.oga
Polecany? Tak
Data wydania Maj 2015 r.

Kappaclysm jest poziomem stworzonym przez Glittershrooma i Evasiuma. Znajduje się on w Blade Pack i jest on ułatwioną wersją ekstremalnego Demona - Cataclysm. W porównaniu do oryginału jest on znacznie łatwiejszy i możliwy do przejścia przez przeciętnego gracza.

Opis Edytuj

Poziom rozpoczyna się prostą i powolną kostką, która po chwili przechodzi przez portal kuli. Jest on nieco trudniejszy, lecz też dość prosty. Później pojawia się krótka fala w stylu Cataclysm i szybki statek z jego wolniejszą i mniejszą alternatywą. Później pojawia się UFO z dwoma zmianami grawitacji oraz kostka z kilkoma pierścieniami. Kolejny statek jest nieco trudniejszy od poprzedniego ze względu na węższe tunele. Po nim pojawia się mała kostka i kula w stylu Cataclysm, lecz dużo łatwiejsza. Ziemia również miga, lecz na mniej odcieni kolorów, przez co jest prostsza do zapamiętania. Przejścia również są dużo łatwiejsze. Mały statek może sprawić trudności ze względu na wzrost poziomu trudności, szczególnie w dualu. Należy latać bardzo ostrożnie, aby nie wpaść w kolce. Po nim pojawia się słynna fala, lecz prostsza i z szerszymi tunelami. Po niej następuje automatyczna kostka i prosty statek prowadzący do mety. Pojawiają się podpisy autorów oraz napis "GG".

Ciekawostki Edytuj

  • Niektórzy użytkownicy uważali, że poziom powinien posiadać notę Trudniejszą, głównie z powodu segmentów takich jak mały statek w środku planszy.
    • Dlatego 8 lutego 2017 roku, RobTop podniósł stopień trudności planszy o jedną gwiazdkę z pięciu na sześć i dodał go do Chaos Gauntlet.
  • Jest to jedyny poziom, który znajduje się zarówno w map packach, jak i gauntletach.
Chaos Gauntlet.
AnubisScarlet SurgeDrippy DubKappaclysmDark Drop

Więcej z Fandomu

Losowa wiki