FANDOM

Kappa Boss Fight
Kappaboss.png
Autor Etapu Jeyzor
ID 17225176
Trudność Demon.png Trudny Demon
Gwiazdki 10Star.png
Formy Statek, Kula, UFO, Fala, Grawitacja, Wielkość, Prędkość, Teleportacja
Sekwencje Ku, S, F, S, F, U, F
Autor Utworu JoarZ
Muzyka JoarZ - Wombo Combo! (Original Mix)
Data wydania Luty 2016 r.
Polecany? Tak

Kappa Boss Fight jest Demonem stworzonym przez Jeyzor. Składa się z długiej walki z słynnym "Kappą" oraz wielu innych elementów przypominających internetowe memy. Etap często nazywany jest łatwym lub średnim Demonem, jednak początkującym może sprawić problemy, więc oficjalnie posiada notę trudnego Demona.

Opis Edytuj

Poziom rozpoczyna się dość prostą kulą z ruchomymi platformami. Pomimo jej prostoty, gracz musi dość precyzyjnie przeskakiwać przez małe szczeliny. Pod koniec pojawiają się również pierścienie i portale grawitacyjne, które trzeba wykorzystać. Po krótkim automatycznym segmencie pojawia się fragment statku, w którym gracz musi unikać laserów wystrzeliwanych przez Kappę. Po chwili gracz chwilowo zamienia się w falę i musi przelecieć przez grupkę portali, uważając na trójkąty illuminati. Dalszy ciąg statku jest krótki, prowadząc do fali, którą trzeba szybko unieść się do góry, aby nie zostać trafionym przez promień laserowy. Chwilę później pojawia się pojemnik, który rozsypuje "płatki" soli.

Następny jest segment UFO wymagający zapamiętywania, gdyż za ikoną pojawiają się trzy mniejsze głowy Kappy, które atakują gracza w ustalonej kombinacji. Następnie pojawia się krótkie auto i łatwiejsza fala, w której promienie i przeszkody są o wiele łatwiejsze do ominięcia. Pojawia się również druga głowa Kappy, która może zaskoczyć gracza. Po chwili ponownie pojawiają się płatki soli. Po sukcesywnym ominięciu przeszkód, głowa Kappy zakłada okulary i na drodze nie ma już żadnych przeszkód. Po tym jest meta.

Monety Użytkownika Edytuj

  • Pierwszą można znaleźć w 3%. Na samym początku gracz musi unieść się kulą, zanim przejdzie do segmentu z platformami.
  • Druga i ostatnia jest w 83%. Gdy usłyszysz "trąbienie" w utworze, na ułamek sekundy pojawi się wykrzyknik, który pokazuje jej lokalizację.

Ciekawostki Edytuj

  • Choć tytuł etapu wspomina tylko o Kappa, pojawiają się też inne memy internetowe, tj. Lenny Face, trójkąt illuminati, pojemnik ze solą itd.
    • Większość tych memów to emotikony znajdujące się na Twitchu.
  • Jest to jeden z nielicznych Demonów, który nie ma formy kostki.

Film Edytuj

Geometry Dash - DEMON Kappa Boss Fight by Jeyzor02:10

Geometry Dash - DEMON Kappa Boss Fight by Jeyzor

Więcej z Fandomu

Losowa wiki